Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Як заявив заступник голови КМДА Дмитро Давтян, муніципалітет розробляє План сталої міської мобільності, що дозволить зробити столицю пішохідною, а громадський транспорт – розвинутим та оновленим.
«У Стратегії розвитку Києва до 2025 року визначена нова транспортна політика, що базується на принципах сталого розвитку, пріоритету пішохода й громадського транспорту над приватним автотранспортом. Адже нині транспортна система не задовольняє потреби населення у мобільності цілком. Через відсутність єдиної транспортної політики тривалий час вулиці та дороги в місті проектувалися, виходячи винятково з потреб моторизованого транспорту. Це призводить до високих швидкостей і підвищення рівня аварійності на дорогах, збільшення викидів та неефективного використання обмеженого простору Києва», – розповів Дмитро Давтян, повідомляє прес-служба КМДА.
Він зазначив, що розробка Плану сталої міської мобільності дозволить сформувати політику міської мобільності для створення більш привабливого середовища, підвищення безпеки, зменшення викидів і шуму, покращення якості повітря та здоров’я мешканців.
«Ми маємо забезпечити комплексний підхід, що сприятиме збалансованому розвитку всіх видів транспорту. Але перевагу, звісно, треба надавати більш сталим видам транспорту – задля впорядкування самого руху та екологічності вулиць. Окрім того, треба створити умови для покращення якості міського середовища, його соціальних зв’язків – тобто сучасного розвитку», – наголосив Дмитро Давтян.
Столиця планує залучити іноземних експертів. Вже відбулись переговори з представниками муніципалітету Дрездену (Німеччина) щодо залучення підтримки. окрім цього, вже є короткостроковий план впровадження змін на час розробки Плану мобільності.
Нагадаємо, з міського бюджету на 2018 рік на розробку «інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури» мають виділити 3,5 мільйони гривень з потрібних 16 мільйонів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті