Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Про це заявив заступник голови КМДА Дмитро Давтян.
З весни наступного року в столиці прогнозують розширення пішохідної та велосипедної мережі. «Ми реорганізували схему дорожнього руху на Контрактовій та створили нову пішохідну зону, розробляємо проекти пішохідних зон Ярославів Вал та Бессарабська площа. Також працюємо над Концепцією розвитку велоінфраструктури, і вже з весни наступного року ми прогнозуємо розширення велосипедної мережі», – підкреслив Давтян.
Як зазначають в прес-службі КМДА, за результатами дослідження експертів Світового банку реорганізовуються маршрути громадського транспорту, закуповується й оновлюється рухомий склад, упроваджуються відокремлені смуги руху.
Дмитро Давтян зауважив, що великі надії столична влада покладає на проекти будівництва лінії BRT від житлового масиву Троєщина до Чоколівки.
Нагадаємо, що КП «Київпастранс» ще у липні 2016 року оголошував тендер на розробку проекту реконструкції тролейбусних ліній від Троєщини до Севастопольської площі та до Троєщини. В цьому році в бюджеті Києва вже закладені кошти на проектування відокремленої лінії швидкісного тролейбуса з Троєщини на Севастопольську площу (100 тисяч гривень, на реалізацію проекту потрібно 159 мільйонів гривень).
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті