Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 279 днів. За цей час ми опублікували 23499 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Власник бренду «Монополія», компанія Hasbro Gaming, випустила тематичну версію гри «Монополія для Міленіалів». Особливість цієї гри полягає в тому, що замість того, щоб накопичувати гроші та купувати нерухомість, гравці мають витрачати їх. Вони відвідують місця, взаємодіють з іншими гравцями через картки Change та Community Chest. Також в цій версії гри не потрібно платити орендну плату, відвідуючи більше закладів. Навпаки, гравці за відвідування заробляють бали.

Фото: standard.co.uk

Перемагає в грі той, хто накопичив найбільше балів досвіду. На дошці є поля «Веганське кафе» або «Тижневий курс медитації». В грі присутні різні картки, за допомогою яких, гравці можуть заробити 50 доларів від бабусі та дідуся або 0 доларів за безоплачуване стажування, пише CBC.

Нагадаємо,  що визначено найкращі міста для «міленіалів».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button