У Львові презентували проект реконструкції площі перед вокзалом (відео)
Проект передбачає рознесення індивідуального і громадського автотранспорту на окремі проїзні частини, аж до повного уникнення зустрічі.
Проект передбачає рознесення індивідуального і громадського автотранспорту на окремі проїзні частини, аж до повного уникнення зустрічі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23609 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Львові розпочинають реконструкцію Двірцевої площі перед залізничним вокзалом. Презентацію проекту, розробленого Інститутом просторового розвитку, презентував мер міста Андрій Садовий.
Наразі Двірцева площа – перше, що бачать гості Львова, прибуваючи потягом, – являє собою хаотично запаркований простір. Для руху транспорту водії залишають одну вузьку смугу навколо фонтану і скверу, а трамвайні зупинки розташовано дуже далеко від головного входу, зазначають в Інституті просторового розвитку.
«В межах воркшопів за участі німецьких експертів з транспорту, головного архітектора міста, зацікавлених осіб наше комунальне підприємство Інститут просторового розвитку опрацювало понад 20 проектних концепцій, одна з яких лягла в основу робочого проекту», – повідомляють в підприємстві.
Проект передбачає рознесення індивідуального і громадського автотранспорту на окремі проїзні частини, аж до повного уникнення зустрічі. Вулицю Чернівецьку, яка підводить транспорт до Двірцевої площі, розділяє на дві частини широка пішохідна алея.
У правій частині Двірцевої площі облаштують автостанцію з місцем для очікування автобусів. Трамвайну зупинку перенесуть ближче до входу у вокзал.
Зліва – буде зона для приватних автомобілей. Проект передбачає кількадесят майданчиків для kiss and ride – тобто швидкої висадки пасажирів. Надовго залишити машину можна на паркінгах на 400 паркомісць. Під самим сквером буде підземний паркінг.
У проекті передбачено доступ велосипедистів до вокзалу, поки що смугою, спільною з громадським транспортом.
Перед входом у Львівський вокзал облаштують великий пішохідний простір. Проект передбачає, що тут домінуватиме пішохід. Нинішний фонтан демонтують, натомість буде побудовано фонтан за сучаснішим дизайном.
Втілювати проект почнуть у 2019 році, реконструкція триватиме два роки, до кінця 2020-го.
https://www.facebook.com/andriy.sadovyi/videos/229677627948414/
Нещодавно за проектом Інституту просторового розвитку завершили капітальний ремонт вулиці Сельських у Франківському районі Львова. Особливість вулиці у концепції спільного простору – по всій її ширині можуть пересуватися як автомобілі, так і пішоходи. Дивіться також, як у Львові реконструювали вулицю Рутковича біля Стрийського парку.
На початку липня Львівська міська рада затвердила план розвитку транспорту до 2020 року, який передбачає кардинальні зміни в організації транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті