Зеленський подзвонив Кличку з вимогою розрахуватися за трамваї з Дніпра (відео)
Кличко відповів, що купили поки один трамвай.
Кличко відповів, що купили поки один трамвай.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Відвідуючи машинобудівний завод «Південмаш» у Дніпрі, президент Володимир Зеленський дізнався про борг за постачання Києву трамваїв «Татра-Юг».
Зеленський на місці зателефонував меру Віталію Кличку та провів розмову на гучному зв’язку. Крім факту боргу, він закинув, що в тендері було прописано кваліфікаційні умови таким чином, що український виробник не міг брати в ньому участі.
Згодом Кличко прокоментував розмову.
«У “Татра-Юг” ми купили поки один трамвай і внесли за нього передоплату 10 мільйонів гривень. Залишок, і підприємство про це знає, заплатимо після коригування міського бюджету, яке має відбутися на наступній сесії Київради», – пояснив міський голова.
З приводу підтримки вітчизняного виробника Кличко зазначив, що місто керується передусім якістю і ціною транспорту, купляючи трамваї як українського, так і іноземного виробництва: PESA (Польща), «Електрон» (Львів), «Татра-Юг» (Дніпро).
«Всі 47 польських трамваї – сучасних, четвертого покоління, з кондиціонерами, камерами відеоспостереження і WI-FI – курсують на лінії швидкісного трамваю. До вітчизняних же, на жаль, є питання. З десяти львівських трамваїв половину постійно ремонтуємо», – заявив Кличко.
Він також зазначив, що ключовою вимогою тендерів на закупівлю трамваїв є низька підлога. Ще два роки тому «Татра-Юг» не могла запропонувати таких трамваїв.
Кличко заявив, що мета муніципалітету – облаштувати збірку трамваїв PESA у Києва.
Нагадаємо, раніше транспортний експерт повідомляв «Хмарочосу», що тендер міг бути спеціально підлаштованим під модель К1М6 «Татра-Юг».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті