Київські дизайнери випустили чашки з альтернативним логотипом Києва – каштаном
Їхній тираж лімітований.
Їхній тираж лімітований.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23609 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київські дизайнери, які просувають альтернативний логотип міста Києва, випустили з ним серію чашок.
До руху #newkyivlogo приєднався український виробник домашнього декору та канцелярії Orner. Йому належить дизайн чашок, а безспосередньо виробництвом посуду займалася компанія Rezon.
«Ми вирішили підтримали цю ідею, бо у кожного з нас є своє місце в Києві, куди хочеться повертатися. Тепер кожен зможе згадати “свій” Київ у будь-який момент за чашкою кави або чаю. Чи поділитися ним із друзями», – розповідають в Orner.
Всього виготовили 100 чашок. Їх можна придбати на сайті та в шоурумі бренду на вулиці Олеся Гончара, 14/26.
Раніше ініціативу підтримав київський шоурум SIL’, випустивши футболки з альтернативним логотипом Києва.
Авторами ініціативи #newkyivlogo стали співзасновник та куратори школи Projector: Олександр Трегуб, Дмитро Буланов та Катерина Яцушек. Трегуб зазначав, що реальний логотип Києва не прижився, натомість символ каштана залишається модним та прийнятним. У серпні команда збирається випустити колаборації з відомими любителями київської локальності та артистами візуального мистецтва.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті