Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 279 днів. За цей час ми опублікували 23497 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Міський голова пообіцяв, що вирішить питання зі знесенням п’ятого цеху заводу «Більшовик», де мають зробити один зі з’їздів із нового моста.

Кличко завив, що два роки велися переговори з Фондом держмайна щодо цього приміщення. «Нам називали купу причин, які гальмували розв’язання ситуації. Утім, нещодавно парламент ухвалив новий закон про приватизацію. І це дає нам можливість напряму домовлятися з заводом і ми це робимо. Так що додатковий з’їзд із Шулявського шляхопроводу буде! Але, спочатку ми відкриємо рух мостом».

Мер столиці додав, що будівництво фактично нового шляхопроводу триває, незважаючи на невелику паузу, що була. Там продовжать встановлювати металеві конструкції – основу нового мосту. Віталій Кличко зазначив, що проект реконструкції Шулявського шляхопроводу в Києві передбачає будівництво розв’язки у формі неповного листка конюшини – моста з трьома з’їздами.

Нагадаємо, реконструкція Шулявського моста розпочалася 17 березня 2019 року. Вона почалася після двох років з моменту обвалу. Його одночасно зносять та відбудовують. Шляхопровід матиме шість смуг, основний проїзд буде прокладено через вулиці Довженка та Гетьмана. Лівоповоротні та правоповоротні з’їзди матимуть дві смуги руху. Як пояснював Олександр Здольник раніше, Шулявський міст має стати зручним для впровадження інженерних рішень у майбутньому.

Транспортний інженер Віктор Петрук пропонував проєкт, який більше заводольняв громадськість – його пропозицію тричі підтримували петиціями. Проте КМДА ухвалила будівництво за іншим проєктом.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button