У Києві автомобілі спричиняють щонайменше 70% викидів
Поки що місто обмежило в’їзд вантажівок у години пік.
Поки що місто обмежило в’їзд вантажівок у години пік.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Автомобілі забезпечують щонайменше 70-85% усіх викидів у повітря в Києві, вважає голова екологічної комісії Київради Костянтин Яловий. Про це він заявив в інтерв’ю Delo.ua.
«Лише в киян зареєстровано мільйон автомобілів. Але я впевнений, що щодня у місто заїжджає 2-2,5 мільйона автівок, і вони стоять у заторах, – каже Яловий. – Підприємства, які працюють у місті, можна перерахувати на пальцях, тому основними факторами (забруднення повітря) є якраз автомобілі, а також спалювання листя восени. Все, що накопичується у цьому листі протягом більш як півроку, при спалюванні знову потрапляє в повітря».
На його думку, наразі Київ може принаймні скоротити викиди від транзитного транспорту, обмеживши в’їзд вантажівок у години пік: з 7:00 до 10:00 та з 17:00 до 20:00. Таке обмеження запровадили на початку листопада.
Серед найпроблемніших підприємств-забруднювачів посадовець назвав Бортницьку станцію аерації, завод «Енергія», а також ТЕЦ-4, яка спалює вугілля.
Яловий повідомив, що місто планує встановити станції моніторингу якості повітря. Цьогоріч мають розробити проєкт і встановити перші чотири-вісім станцій. 2021 року кількість станцій має збільшитися до 27.
Посадовець визнав, що це обладнання Центральної геофізичної лабораторії імені Срезневського, яке публікує КМДА, – «морально застаріле».
Крім того, в Києві дані про якість атмосферного повітря збирають понад 30 станцій, які належать різним ініціативам і громадським рухам. Докладніше про те, чи можна довіряти неофіційним датчикам, читайте в матеріалі «Хмарочоса».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті