Пояснюємо, як зміниться вартість проїзних в Києві
Пропонують ввести добові квитки, скасувати поповнення «зеленої картки» та роздільні проїзні квитки на місяць.
Пропонують ввести добові квитки, скасувати поповнення «зеленої картки» та роздільні проїзні квитки на місяць.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З 1 квітня у Києві можуть скасувати поповнення «зеленої картки» та роздільні проїзні квитки на місяць для всіх видів громадського транспорту. Натомість їх пропонують замінити єдиним квитком, з обмеженням, і без обмеження кількості поїздок.
Окремим нововеденням будуть добові квитки: на 24, 48 та 72 години. Згідно з документом, опублікованим на сайті КМДА, їх вартість може становити 100, 150 та 200 грн відповідно. Проте радник Київського міського голови Максим Бахматов у обговоренні в Facebook зазначив, що вартість добових квитків ще буде переглядатися.
Вартість проїздних з обмеженої кількістю поїздок становитиме:
Вартість необмеженного квитка на місяць на проїзд в усіх видах транспорту: автобусах, трамваях, тролейбусах, фунікулері та метрополітені, як і раніше, становитиме 1300 грн.
Такі тарифи не спонукають купувати проїзні, адже щоб стати популярними, вони мають бути значно дешевшими, ніж зараз. Така практика існує у багатьох західних містах, зокрема Варшаві та Празі. Також варто запровадити квартальні та річні проїзні для киян, вартість яких, в перерахунку на одну поїздку, буде ще меншою ніж у місячних проїзних.
Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті