H&M відкриє хаби онлайн-торгівлі в своїх магазинах
Рітейлер планує видавати онлайн-замовлення з сайту в усіх магазинах мережі.
Рітейлер планує видавати онлайн-замовлення з сайту в усіх магазинах мережі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Шведський бренд H&M планує перетворити більше п’яти тисяч магазинів мережі по всьому світу на логістичні хаби, які підтримуватимуть онлайн-торгівлю. В магазинах можна буде отримати замовлення, зроблені на сайті, або повернути товар.
В січні 2020 року в H&M Group змінилось керівництво. Засновник компанії Стефан Перссон відмовиться від посади голови правління Hennes & Mauritz на користь свого сина Карла-Йохана Перссона. Стефан Персон зазначив, що він не йде з компанії взагалі, а лишається власником на іншій позиції. Новим генеральним директором стала Єлена Гельмерссон.
«Роль магазинів сьогодні змінюється. Але ми, як і раніше віримо в офлайн-магазини і збираємося перетворити їх в логістичні хаби, щоб підвищити їх ефективність», – заявив Карл-Йохан Перссон.
До цього Карл-Йохан Перссон 10 років обіймав пост виконавчого директора компанії. За цей час H&M став другим найбільшим ритейлером одягу в світі, поступившись першим місцем іспанській компанії Inditex S.A. (Zara, Pull & Bear,Bershka, Massimo Dutti, Oysho). За словами Financial Times, в H&M не встигли пристосуватися до переходу покупців в онлайн-магазини: компанія збільшила кількість фізичних точок на 150% проти 50% у Inditex.
У 2020 році H&M планує відкрити лише 25 нових магазинів (це найменший показник за останні кілька десятиліть): запустити 200 точок на ринках країн, що розвиваються і закрити 175 магазинів в Європі та Північній Америці. До кінця 2019 року кількість офлайн-магазинів мережі становила 5076.
Окрім створення онлайн-хабів магазини мережі планують зробити більш зручними та «надихаючими на покупки».
Так в кінці жовтня 2019 року в рамках експериментального проекту H&M відкрив новий простір з концептом бутіка в Берліні. За рік до того подібний магазин з’явився у Стокгольмі.
Приміщення концептуального магазину розділене на кілька зон: є кав’ярня з невеликим садом та майданчик для занять йогою. Окрім одягу можна придбати веганську косметику та товари партнерських брендів. Також є технологічні нововведеня: кнопки для спілкування з персоналом магазину в примірочних та сенсорні екрани з каталогами H&M.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті