Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Німеччині планують зробити вулиці більш безпечними для пішоходів, змінюючи вуличну інфраструктуру.

У 2018 році Федеральне агентство довкілля Німеччини та Німецький інститут урбаністики, надихнувшись успіхом впровадження Національної велосипедної політики, випустили документ, що закладає основу Національного плану пішохідного руху.

У плані пропонують декілька стратегій, що передбачають вирішити проблему безпеки руху пішоходів та звертають увагу на зростання кількості автомобілів на вулицях міст.

У плані також спираються на підхід «Безпечної системи»  дорожнього руху. Адже, за даними досліджень ВООЗ, щорічно в результаті ДТП гине близько 1,35 мільйона людей.

Наприклад, одна із запропонованих цілей плану  збільшити у містах Німеччини кількість людей, що пересуваються пішки, з 27% до 41%. Вважають, що таким чином до 2030 року на 20% може скоротися смертність на дорозі серед пішоходів.

Для досягнення цієї цілі планують ввести обмеження швидкості до 30 км/год. Окрім того, будуть перепроєктовані та переобладнані елементи інфраструктури: наприклад, ширина тротуарів збільшиться до 2,5 метрів; наземні переходи стануть коротшими та більш захищеними; освітлення вулиць стане кращим.

До того ж, за планом будуть зменшувати число автомобілів на вулицях міст: до 150 машин на 1000 осіб в усіх містах із понад 100 000 мешканців. А середню площу паркування на людину у міській забудові пропонують зменшити з 4,5 до 3 квадратних метрів.

Читайте також: Німеччина запровадила нові правила дорожнього руху для велосипедистів

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button