Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: LIGA.net

Вінницький ювелір Микола Гонта, власник ювелірного заводу «Шарм», створив гіперприбутковий бізнес, вже відкрив 59 магазинів в Україні, Росії та Казахстані, залучив більше 400 000 інвесторів та «продає» прикраси на сотні мільйонів долларів.

Компанія обіцяє прибуток на пасивні інвестиції у вироби з дорогоцінних металів (8% на тиждень або близько 400% річних). Розібратися у справах B2B Jewelry вирішили у виданні LIGA.net.

Юридичної особи бренду в Україні не існує. Бренд B2B Jewelry з’явився влітку 2018 року, офіс розташований в містечку Ладижин під Вінницею. Під цим брендом працює і мережа фірмових магазинів ювелірної фабрики «Шарм».

Вибухове зростання вкладників у проєкт почалося влітку-восени 2019-го. Зараз B2B Jewelry представлена ​​у всіх великих містах України, у більше ніж десяти райцентрах, а також у Росії та Казахстані.

У B2B Jewelry клієнтам доплачують за покупки: кешбек (повернення коштів) складає більше ціни виробу. «Товаром» у магазинах мережі є навіть не прикраси, а сертифікати, забезпечені золотом або сріблом.

Компанія пропонує три способи заробітку для своїх клієнтів, щоб протягом року отримати кешбек від купівлі прикрас. Його розбивають на 52 частини і виплачують щоп’ятниці на карту будь-якого банку протягом року, навіть з урахуванням інфляції.

Разом з реальними прикрасами компанія продає паперові сертифікати, що, за словами компанії, дають право в будь-який момент отримати вироби із золота або срібла на номінал сертифіката (але вже без відсотків), який стартує від 1 000 грн.

Особливістю сертифіката є ставка, що складає неймовірні для сьогоднішньої України 8% на тиждень або 416% річних. Виплати за сертифікатом теж проходять щотижня.

Фото: LIGA.net

«Сертифікати можна порівняти з депозитом», – говорить журналісту LIGA.net один із менеджерів B2B.

Компанія стимулює своїх клієнтів до залучення нових, а також до створення мережі або «родини» клієнтів. Але потрапити до «родини» можна лише за рекомендацією «інвестора», бо покупки новоприбульців будуть зараховуватись на рахунок «інвестора».

Чим більше «родичів» в його мережі, тим більше реферальних бонусів він отримує. Система містить 23 ранги від «новачка» до «Діаманта», рахунок інвестора, або оборот стартує від $0 до $100 000 000, бонуси – від 8 до 19% за кожен внесок «своєї» людини.

Система мережевого маркетингу B2B Jewelry. Скрін з сайту B2B Jewelry

Компанія не розкриває, скільки грошей вкладено в сертифікати. За словами одного з інвесторів, у січні сума залучених коштів перевищила $250 млн.

Власні дані B2B Jewelry з соціальних мережах стверджують, що за неповні два місяці 2020 року кількість його учасників зросла в півтора рази і перевищила цифру 424 000 осіб в Україні, Казахстані та Росії. Раніше особливих затримок із виплатами у B2B Jewelry не було.

Гіперприбутковий бізнес Микола Гонти вже встиг зацікавити правоохоронні органи. Приводом стали сумнівні операції, що проводилися через рахунки цього фонду з грошима вкладників B2B Jewelry.

За інформацію Держфінмоніторингу, внески вкладників, зокрема, отримані в оплату сертифікатів B2B Jewelry, були оформлені як благодійність. Потім гроші розподіляються з благодійного фонду, як безповоротна допомога між мережею компаній, ФОПів і приватних осіб.

Раніше Гонту підозрювали в збуті контрабанди. А в судових матеріалах щодо B2B Jewelry вже фігурує звинувачення в ухиленні від податків в особливо великих розмірах.

LIGA.net вже звернулася до всіх фінрегуляторів, а також у Нацполіцію і Генпрокуратуру з проханням дати оцінку діяльності B2B Jewelry. Конкретної відповіді не надав ніхто: в НКЦПФР сказали, що давно стежать за B2B Jewelry, але поки не можуть втрутитися; в Нацкомфінпослуг – що не мають повноважень; у НБУ – що займуться цим питанням у межах повноважень, пообіцявши, що повідомлять правоохоронців; у прокуратурі – що не зобов’язані давати громадянам юридичну консультацію з будь-яких питань.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button