Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: urbanexperts.co

Компанія Urban Experts, яка розробляє дизайн інтер’єру торгово-розважального центру Ocean Mall у Києві, оприлюднила його перші візуалізації.

Над проєктом Ocean Mall також працюють компанії Leslie Jones Architecture (розробка концепції), NAI Ukraine (консалтинговий супровід проєктування), майстерні А. Пашенько (архітектура) та BIP-PM (конструктив та інженерія). Загальна площа об’єкту складає близько 100 000 кв.м.

В Urban Experts повідомляють, що дизайнерам проєкту необхідно було реалізувати низку цікавих рішень. По-перше – підкреслити роботу архітекторів, щоб шестирівнева будівля висотою 40 метрів, з нижнього рівня якої видно скляні ліхтарі, здавалася легкою та невагомою. До того ж, архітектори та конструктори створили тонкі перекриття, великі прольоти, атріуми та мости.

Фото: urbanexperts.co

Основний недолік торгового центру у порівнянні з торговою вулицею – це замкнутий простір, запевняють в Urban Experts. Тож основним викликом було створити торгові приміщення, у які потраплятиме максимальна кількість світла, щоб відвудувачам було комфортно перебувати там, де видно небо.

До того ж, було вирішено зробити великі візуальні об’єми ТРЦ, щоб забезпечити максимальний огляд вітрин і вивісок між поверхами (це має полегшити орієнтування для відвідувачів).

Фото: urbanexperts.co

Дизайн-образ торгового центру сформована навколо назви – Ocean Mall. Ocean Plaza, що розташований поруч, кажуть розробники, вже відомий і потужний бренд.

Ця точка на карті міста у всіх асоціюється зі словом «Океан». Фасад Ocean Plaza – океанські хвилі. Над хвилями здіймається айсберг Ocean Mall – цей символ обраний головними архітекторами проекту, розповідає автор майстерні А. Пашенько.

Що стосується орендарів ТРЦ Ocean Mall, то цілому їх буде близько п’яти сотень: серед них супермаркет «Сільпо», іспанська fashion-група Inditex (бренди Zara, Pull & Bear, Bershka тощо) і ще один відомий рітейлер – H&M. Крім торгової складової, в ТРЦ планують і розважальну. Раніше повідомлялося, що тут буде IMAX від мережі кінотеатрів Планета кіно. Загальна площа розважальної зони складе близько 30 000 кв. м.

В Urban Experts запевняють, що відкриття Ocean Mall відбудеться вже наприкінці 2020 року. Проте, як було зазначено раніше, девелопер проєкту неодноразово переносив терміни його запуску.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button