Київ не для всіх

У цьому проекті ви голосуєте за те, що дратує вас найбільше в українській столиці

Проект покликаний віднайти болючі проблеми, з якими кияни зіштовхуються щодня. Для зручності, голосування поділено на декілька категорій: транспорт, вулиці та дороги, бізнес та торгівля, будинки та прибудинкові території, комунальні послуги, парки та сквери, реклама та вивіски. Голосувати за кожен пункт можна тільки один раз, але ви можете обрати стільки пунктів у кожній категорії, скільки вважаєте за потрібне. Проект триває з 3 лютого до 20 березня, тож встигніть висловити свою думку.

Транспорт

Неякісне покриття тротуарів та доріг

Промоутери, які роздають флаери на виході з метро

Фасади зруйнованих та цілих будинків, вкриті банерами або величезними вивісками

Замала кількість міських вбиралень

Відсутність нормальних павільонів-зупинок з урахуванням пасажиропотоку

Замала кількість громадських вбиралень

Літні тераси ресторанів, які крадуть значну площу тротуарів

Купа табличок на вулиці, що стоять біля дверей і їх потрібно обходити

Білборди на кожному кроці

Відсутність навігації у переході на Льва Толстого

Відсутність єдиних правил оформлення вивісок та реклами

Нелегальна реклама на стовпах та деревах

Вулиці та дороги[ssba]

Неякісне покриття тротуарів та доріг

Промоутери, які роздають флаери на виході з метро

Фасади зруйнованих та цілих будинків, вкриті банерами або величезними вивісками

Замала кількість міських вбиралень

Відсутність нормальних павільонів-зупинок з урахуванням пасажиропотоку

Замала кількість громадських вбиралень

Літні тераси ресторанів, які крадуть значну площу тротуарів

Купа табличок на вулиці, що стоять біля дверей і їх потрібно обходити

Білборди на кожному кроці

Відсутність навігації у переході на Льва Толстого

Відсутність єдиних правил оформлення вивісок та реклами

Нелегальна реклама на стовпах та деревах

Бізнес та торгівля[ssba]

Неякісне покриття тротуарів та доріг

Промоутери, які роздають флаери на виході з метро

Фасади зруйнованих та цілих будинків, вкриті банерами або величезними вивісками

Замала кількість міських вбиралень

Відсутність нормальних павільонів-зупинок з урахуванням пасажиропотоку

Замала кількість громадських вбиралень

Літні тераси ресторанів, які крадуть значну площу тротуарів

Купа табличок на вулиці, що стоять біля дверей і їх потрібно обходити

Білборди на кожному кроці

Відсутність навігації у переході на Льва Толстого

Відсутність єдиних правил оформлення вивісок та реклами

Нелегальна реклама на стовпах та деревах

Зміни своє місто


медіа-проект, присвячений участі громади у змінах європейських та українських міст. Ми покажемо 20 прикладів того, як місцеві мешканці впливають на долю міста.
Дізнайтесь більше

Будинки та прибудинкові території[ssba]

Неякісне покриття тротуарів та доріг

Промоутери, які роздають флаери на виході з метро

Фасади зруйнованих та цілих будинків, вкриті банерами або величезними вивісками

Замала кількість міських вбиралень

Відсутність нормальних павільонів-зупинок з урахуванням пасажиропотоку

Замала кількість громадських вбиралень

Літні тераси ресторанів, які крадуть значну площу тротуарів

Купа табличок на вулиці, що стоять біля дверей і їх потрібно обходити

Білборди на кожному кроці

Відсутність навігації у переході на Льва Толстого

Відсутність єдиних правил оформлення вивісок та реклами

Нелегальна реклама на стовпах та деревах

Комунальні послуги[ssba]

Неякісне покриття тротуарів та доріг

Промоутери, які роздають флаери на виході з метро

Фасади зруйнованих та цілих будинків, вкриті банерами або величезними вивісками

Замала кількість міських вбиралень

Відсутність нормальних павільонів-зупинок з урахуванням пасажиропотоку

Замала кількість громадських вбиралень

Літні тераси ресторанів, які крадуть значну площу тротуарів

Купа табличок на вулиці, що стоять біля дверей і їх потрібно обходити

Білборди на кожному кроці

Відсутність навігації у переході на Льва Толстого

Відсутність єдиних правил оформлення вивісок та реклами

Нелегальна реклама на стовпах та деревах

Парки та сквери[ssba]

Неякісне покриття тротуарів та доріг

Промоутери, які роздають флаери на виході з метро

Фасади зруйнованих та цілих будинків, вкриті банерами або величезними вивісками

Замала кількість міських вбиралень

Відсутність нормальних павільонів-зупинок з урахуванням пасажиропотоку

Замала кількість громадських вбиралень

Літні тераси ресторанів, які крадуть значну площу тротуарів

Купа табличок на вулиці, що стоять біля дверей і їх потрібно обходити

Білборди на кожному кроці

Відсутність навігації у переході на Льва Толстого

Відсутність єдиних правил оформлення вивісок та реклами

Нелегальна реклама на стовпах та деревах

Реклама та вивіски[ssba]

Неякісне покриття тротуарів та доріг

Промоутери, які роздають флаери на виході з метро

Фасади зруйнованих та цілих будинків, вкриті банерами або величезними вивісками

Замала кількість міських вбиралень

Відсутність нормальних павільонів-зупинок з урахуванням пасажиропотоку

Замала кількість громадських вбиралень

Літні тераси ресторанів, які крадуть значну площу тротуарів

Купа табличок на вулиці, що стоять біля дверей і їх потрібно обходити

Білборди на кожному кроці

Відсутність навігації у переході на Льва Толстого

Відсутність єдиних правил оформлення вивісок та реклами

Нелегальна реклама на стовпах та деревах

Опублікувати в соцмережах

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!
  • Andrii Kapranov

    Додайте “літні майданчики” від кафе, що займають пів тротуару. заважають ходити і на зиму обшиваються склом

    • Yulia Saliy

      Добре. У процесі голосування ми реагуватимемо на ваші побажання та додаватимемо нові пункти.

  • Андрій

    В рекламі бісить її хаотичність та написання неукраїнською мовою (багато російськомовної реклами, що є негативом). Ще бісять приїжджі.

  • Крот

    Мафы на академгородке. Сжег бы нахер

    • Elena

      Поддерживаю! И не только на Академгородке! Еще на Шулявке!!!

      • Oleksandr Rak

        А подземный переход от метро под проспектом Победы – это вообще пипец.

  • Больше адекватного общественного транспорта (просторный, чётко ходящий, с удобной оплатой) -> меньше личных автомобилей, меньше маршруток в городе (разрешить только в загородные направления) -> поставить столбики на тротуарах от хаотичной парковки -> PROFIT.
    Разработать чёткие правила размещения киосков и мафов, ввести адские штрафы для нарушителей -> PROFIT.
    Интересно, что весь ад полностью решается за пять лет при содействии всех веток властей, но система отчаянно сопротивляется и потому всякие подобные начинания в корне обречены на провал (одно улучшение – два нарушения в другом месте в ответ).

  • Забули в списку проблем вказати «замала кількість громадських вбиралень», а точніше їх повна відсутність.

  • Oksana Ljashenko

    надмір зовнішньої реклами, що спотворює обличчя міста; паркування великогабаритного транспорту на вузьких вулицях, на центральній частині проспекту замість дерев (наприклад, Григоренка); обшарпані автостоянки розташовані таким чином, що не можливо безпечно перейти дорогу з одного боку вулиці на інший (теж Григоренка), МАФи, ТРЦ вже на ТРЦ сидить і ТРЦ поганяє, але продовжують тулити ще з рідкісною впертістю; відсутність зелених насаджень; громадського транспорту (маршрутки – це профанація). Взагалі, в останні роки рідне місто має прикрий вигляд

  • Elena

    И обязательно навести порядок на Андреевском спуске!!! Сколько можно бла-бла-бла?!!! Сделать его пешеходным + поменять конструкции урн!

  • Ирина

    Грубі, невиховані, брудні, злі пасажири в громадському транспорті, які пхаються, не поступаються місцем старим/вагітним, злодії, що тільки й дивляться як витягти з сумки гаманець чи телефон.

  • Lena Pogrebnaya

    А реклама????? Це найголовніша проблема столиці разом із балконами-шпаківнями. Дуже багато візуального сміття, цілі фасади історичних пам’яток та більш менш приємних новобудівель вкриті банерами або величезними вивісками! Ти повинен вдивлятись у кожен будинок щоб побачити його красу, чи хочаб уявити. С таким підходом до реклами на туристах не заробити місту.

  • Iryna Kotsiubynska

    Додайте, будь ласка, рекламу в метро, хаотичну зовнішню рекламу, промоутерів з флаєрами (у метро особливо), наклеєну рекламу рекламу на стовпах. І ще в пункті “Вулиці та дороги” ви забули головну проблему: погане покриття тротуарів та доріг.

  • Не голосував у цьому проекті, бо на мою думку, озвучування проблем і концентрація на них не змінює нічого.
    Змінює навпаки бачення того, як можна щось змінити і хоча б маленькі, але дії, які йдуть за цим баченням.

  • Олексій

    також додав би незручну навігацію для туристів та відсутність взаємозв’язку між розкладами пересадочних транспортів

  • Alice Magirovska

    Засилля реклами в громадському транспорті, особливо заклеєне зверху до низу метро. Купа маршрутних таксі замість нормального руху громадського транспорту. Неможливо купляти білети ти проїздні за допомогою картки. Купа торгівельних точок без можливості безготівкового розрахунку. Відсутність збалансованої торгівельної та сервісної інфраструктури в районах міста. Відсутність майданчиків під районні ярмарки та міні-ринки. Невизначено до яких будинків яка прибудинкова територія належить, через що неможливо нею ефективно користуватись та утримувати, що особливо актуально для кооперативів.

  • Tetiana

    город должен быть ориентирован на пешехода – тротуары, удобные переходы, зеленые зоны. странно, когда дорога для машин есть, а тротуара для пешехода нет.

  • Ian

    Тупі підземні переходи – найяскравіший приклад на майдані, біля арки – щоб перейти дорогу з 4ма вузькими смугами, потрібно пройти метрів 100 по підземному переходу! Про срань навколо мафів і автобуси, які ходять не по розкладу я уже мовчу.

  • Valentine Kotsuba

    найбільше дратує незаконна забудова, яку лобіюють державні органи влади. Землю віддають в оренду будівельним компаніям разом з людьми, які на ній проживають. Наприклад, Проспект Науки 42/1 та Пр. Науки 22, Микільско-Слобідська і ще +100500 таких випадків. Людей не вважають за людей! А коли місцеві мешканці протестують і оскаржують дії забудовників, найняті забудовниками кримінальні елементи розстрілюють місцевих жителів з помопових рушниць (як було минулого тижня на Микільсько-Слобідській)

  • Игорь Язвин

    Парковщики! вонючие бомжи в жилетках. Паразиты столичной экономики.

  • Alex Zakharov

    1. Відсутність у більшості будинків ОСББ, або інших еффективних механізмів управління коллективною власністю. Відсутність у людей розуміння того, що будинки і прибудинкова территорія – це їх власність, і вони мають її коллективно утримувати і розвивати. І ніякий добрий дядя це за них не зробить, а коммунальна мафія тупо краде гроші.

    2. Уобіщні розвязки на набережному шоссе, які повністю знищили рекреаційний потенціал набережної. Знищення Поштової площі.

  • Kira RozhdestvenSka

    Питання про Метроград та відсутність навігації в переході на Льва Тостого, просто злив геолокацію авторів опитування. Навігація в переходах потрібна всюди. Особливо на лівому березі та під дорожніми розв’язками з розподільним кільцем.

  • Nikolay Popovichenko

    Пока коммунальными предприятиями будут управлять люди которые создавали эти проблемы и по законам дающим им возможность их создавать, все выше перечисленные неудобства будут лишь перечисленными, не указана главная проблема- ЗАКОН

  • Nikolay Popovichenko

    Мафы можно сжечь разбить и т.д. а продавцов куда? тоже вместе с мафами или может всё таки создание новых рабочих мест с нормальным соцпакетом и зарплатой и они сами начнут исчезать, киоски тоже люди делают, запретили и они без работы а дальше что?