Це – спонсорський матеріал, вихід якого став можливим за фінансової підтримки партнера. Тема статті і текст розробляється з урахуванням його побажань
Доступ до шкіл і дороги без заторів. Руйнуємо 7 міфів про життя за містом
Вишневе, Крюковщина, Буча, Ірпінь — коли ми чуємо, що хтось із знайомих там живе, подумки співчуваємо їм. Бо «це ж не Київ», «там немає цивілізації», «дивно переїхати в столицю, щоб жити за містом».
Проте життя у передмісті не таке, яким його звикли малювати мешканці центральних районів. По-перше, там менше забруднення. За даними сайту Breezometer, повітря за Києвом в два-три рази чистіше столичного. По-друге, квартири коштують дешевше. У столиці квадратний метр у середньому на 10 тисяч гривень дорожий.

У партнерстві з ЖК Paradise Avenue руйнуємо міфи про життя за містом.
Міф 1. Без власного авто — нереально

У передмісті не розвинена система громадського транспорту: немає метрополітену, тролейбусів і трамваїв. Дістатися до Києва можна лише маршруткою, а вони зазвичай переповнені і рідко ходять. Тому без власної автівки там жити складно.

Чому це не так

Дійсно, останні десять років селища під Києвом розвиваються з неабиякою швидкістю. Там з'являються нові будинки, збільшується кількість місцевих жителів. Минулорічне дослідження маятникової міграції показує, що до Києва щодня їздить близько півмільйона людей із населених пунктів. Разом з тим розвивається громадський транспорт. Жителька села Вишневе Ірина каже, якщо раніше автобуси до Києва ходили щогодини, то зараз добратися до столиці простіше.

«До Виставкового центру я їду маршруткою 15-20 хвилин, до Солом'янської площі – 20 хвилин. Більшість локацій на Правому березі мені доступні в межах півгодини-години. Приміською електричкою до вокзалу можна доїхати за 20 хвилин, але це менш комфортно. Зрідка користуюся таксі, виходить не дорожче, ніж із центру до Троєщини або Харківського масиву», – розповідає вона.

До того ж, забудовники нового покоління запускають транспорт спеціально для жителів нових будинків. Наприклад, від ЖК Paradise Avenue, що у селищі Крюковщина, до метро «Теремки» й назад кожні 30 хвилин без зупинок курсуватимуть два електробуси. Мешканці комплексу зможуть користуватися ними безкоштовно.



Міф 2. Години в заторах

Дорога під Києвом вщент заповнена автівками. У годину пік у центр столиці можна добиратися годинами через кілометрові затори.

Чому це не так

Це твердження легко перевірити. Достатньо відкрити Google-карту і подивитися, які вулиці Києва та його околиць є червоними. Як показує практика, найчастіше затори утворюються в центрі Києва.

На виїзді з міст сповільнення руху трапляється перед святковими днями, коли люди масово їдуть відпочивати, під час негоди або у випадку ДТП. Для прикладу, Google-карта показує, що доїхати від Крюківщини до найближчого метро «Теремки» в годину пік можна за 12-15 хвилин, у звичайному режимі — за 10 хвилин. Дорога з Броварів до метро «Лісова» триватиме 15-20 хвилин, залежно від завантаженості траси. З Вишгорода в центр Києва можна дістатися за півгодини.

Міф 2. Години в заторах

Дорога під Києвом вщент заповнена автівками. У годину пік у центр столиці можна добиратися годинами через кілометрові затори.

Чому це не так

Це твердження легко перевірити. Достатньо відкрити Google-карту і подивитися, які вулиці Києва та його околиць є червоними. Як показує практика, найчастіше затори утворюються в центрі Києва.

На виїзді з міст сповільнення руху трапляється перед святковими днями, коли люди масово їдуть відпочивати, під час негоди або у випадку ДТП. Для прикладу, Google-карта показує, що доїхати від Крюківщини до найближчого метро «Теремки» в годину пік можна за 12-15 хвилин, у звичайному режимі — за 10 хвилин. Дорога з Броварів до метро «Лісова» триватиме 15-20 хвилин, залежно від завантаженості траси. З Вишгорода в центр Києва можна дістатися за півгодини.


Міф 3. Бути відірваним від міського життя

У Києві відбувається купа цікавих заходів: фестивалі, конференції, концерти. Побувати скрізь неможливо, якщо жити за містом.

Чому це не так

Дійсно, в Києві проходить багато подій, але наймасштабніші – відбуваються на околицях. Наприклад, фестиваль Ulichnaya eda декілька років поспіль проходить на арт-заводі «Платформа», що розташований недалеко від станції метро «Лісова». Із Броварів сюди дістатится швидше, ніж із центру столиці.

Музичний фестиваль Atlas Weekend та міська барахолка «Кураж Базар» проходять на території Виставкового центру. Це 13 хвилин на автівці від Гатного, Крюковщини чи Вишневого.

За півгодини від селищ Вишгородського району можна дістатися до спортивно-розважального-комплексу X-Park. Там можна зайнятися вейкбордингом, покататися на квадроциклах, пограти у страйкбол, чи активно провести час у мотузковому парку. Тож живучи за містом, можна організувати собі більш різноманітне і цікаве дозвілля.



Міф 4. За містом немає інфраструктури

У передмісті Києва будують багато житлових комплексів, але не забезпечують їх потрібною інфраструктурою, — там немає дитячих садків, шкіл, лікарень.

Чому це не так

По-перше, в самому Києві є суттєві проблеми з інфраструктурою: транспортною та соціальною, насамперед.

Найпоширенішою проблемою є переповнені дитячі садки. За інформацією КМДА, зараз тисячі дітей стоять у черзі на запис до дитсадка, тільки за останній місяць заявки подали близько трьох тисяч батьків. Також є проблеми з нестачею підземних паркінгів у житлових районах та слабо розвиненим громадським транспортом.

По-друге, це твердження надто узагальнене. Спростувати його можна в один клік,зайшовши на сайт житлового комплексу, що будується, і подивитися, що пропонує забудовник, окрім квартири за містом.

Біля ЖК Paradise Avenue розвивають соціальну інфраструктуру – будують дитячі садочки, державну школу та лікарню. Створюють зону для відпочинку – тут буде спорткомплекс, скейтпарк, дитячі ігрові майданчики, місце для відпочинку біля озера.

Міф 4. За містом немає інфраструктури

У передмісті Києва будують багато житлових комплексів, але не забезпечують їх потрібною інфраструктурою, — там немає дитячих садків, шкіл, лікарень.

Чому це не так

По-перше, в самому Києві є суттєві проблеми з інфраструктурою: транспортною та соціальною, насамперед.

Найпоширенішою проблемою є переповнені дитячі садки. За інформацією КМДА, зараз тисячі дітей стоять у черзі на запис до дитсадка, тільки за останній місяць заявки подали близько трьох тисяч батьків. Також є проблеми з нестачею підземних паркінгів у житлових районах та слабо розвиненим громадським транспортом.

По-друге, це твердження надто узагальнене. Спростувати його можна в один клік,зайшовши на сайт житлового комплексу, що будується, і подивитися, що пропонує забудовник, окрім квартири за містом.

Біля ЖК Paradise Avenue розвивають соціальну інфраструктуру – будують дитячі садочки, державну школу та лікарню. Створюють зону для відпочинку – тут буде спорткомплекс, скейтпарк, дитячі ігрові майданчики, місце для відпочинку біля озера.


Міф 5. Далеко від популярних туристичних місць

Якщо живеш за містом, незрозуміло, де проводити час з сім'єю на вихідних. Адже до популярних туристичних місць довго діставатися.

Чому це не так

Насправді багато парків розташовані на околицях Києва, тому з передмістя туди навіть зручніше доїхати.

Від Крюковщини чи Вишневого за 10-15 хвилин на автівці можна дістатися до парку «Феофанія» та музею національної архітектури та побуту «Пирогово». На території «Феофанії» розташована пам'ятка архітектури Свято-Пантелеймонівський жіночий монастир. У парку є озера, альтанки, дитячі майданчики. У музеї «Пирогово» зібрано понад 70 тисяч експонатів. Тут показують архітектуру різних регіонів України — від Слобожанщини до Полісся.

Від Вишгорода — 10-15 хвилин до національного парку «Межигір'я», колишню резиденцію президента Януковича. Це територія площею 140 гектарів, розташована на правому березі Дніпра. Там є зоопарк, ліс та штучне озеро.



Міф 6. Ніхто не приїде в гості

Якщо живеш за містом, друзі рідко приїжджатимуть у гості.

Чому це не так

Біля кожної новобудови є своя інфраструктура з розвагами. В одних районах вона розвинена краще, в інших — гірше.

Наприклад, біля Петропавлівської Борщагівки є сосновий ліс та річка Нивка, там можна влаштовувати пікніки. «Влітку друзі приїздять до мене мінімум раз на місяць. Ми разом купуємо продукти в «Ашані» і йдемо на природу. Смажимо м'ясо, граємо у волейбол. Це зручно, бо якщо піде дощ, завжди можемо сховатися у мене вдома», – розповідає місцевий мешканець Максим.

В Крюковщині є декілька озер, найбільш відомі — Крючок та Купель. Біля води можна проводити час у сімейному колі або ж запрошувати друзів на риболовлю. Північне передмістя Києва Вишгород взагалі розташоване на правому березі Дніпра. Місцеві мешканці там відпочивають біля набережної.

Окрім цього, зони відпочинку забудовники організовують і біля житлових комплексів. Інформацію про це публікують на своїх сайтах.

Міф 6. Ніхто не приїде в гості

Якщо живеш за містом, друзі рідко приїжджатимуть у гості.

Чому це не так

Біля кожної новобудови є своя інфраструктура з розвагами. В одних районах вона розвинена краще, в інших — гірше.

Наприклад, біля Петропавлівської Борщагівки є сосновий ліс та річка Нивка, там можна влаштовувати пікніки. «Влітку друзі приїздять до мене мінімум раз на місяць. Ми разом купуємо продукти в «Ашані» і йдемо на природу. Смажимо м'ясо, граємо у волейбол. Це зручно, бо якщо піде дощ, завжди можемо сховатися у мене вдома», – розповідає місцевий мешканець Максим.

В Крюковщині є декілька озер, найбільш відомі — Крючок та Купель. Біля води можна проводити час у сімейному колі або ж запрошувати друзів на риболовлю. Північне передмістя Києва Вишгород взагалі розташоване на правому березі Дніпра. Місцеві мешканці там відпочивають біля набережної.

Окрім цього, зони відпочинку забудовники організовують і біля житлових комплексів. Інформацію про це публікують на своїх сайтах.


Міф 7. У передмісті багато проблем з комунікаціями

Купувати квартиру в новобудові — це завжди ризик, тому що можуть виникнути проблеми з системами комунікацій (водою, каналізацією та електроенергією), а позбутися їх самотужки нереально.


Чому це не так

Проблеми з комунікаціями виникають в нелегальних новобудовах.

Щоб уникнути неприємностей, уважно проаналізуйте компанію-забудовника. А саме:
подивіться його будівельну історію: які ЖК вже зведено і чи введені вони в експлуатацію;
знайдіть назву компанії-забудовника у Google: що пишуть про нього у ЗМІ, які відгуки залишають люди на форумах;
перевірте офіційну документацію, особливо дозвіл на будівництво, ставте більше питань у відділі продажу;
якщо виникають сумніви, проконсультуйтеся з юристами.
Наприклад, ЖК Paradise Avenue будує компанія ZIM Capital Group, яка вже має успішно реалізовані житлові комплекси, як Parkland та Skyland. У будинках є санкціоноване підключення до київської системи каналізації, тому проблем з комунікаціями не виникне.
Made on
Tilda