Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кияни запустили сервіс Workcelerator, який допомогає стартапам знайти стажистів та перших працівників.

На теренах України є сайти для пошуку роботи. Але основна проблема, з якою зіштовхуються засновники стартапів, які їх використовують — низька якість кандидатів попри велику кількость відгуків. Сфокусованість (тільки нетехнічні вакансії у стартапах) — те, що дає сервісу Workcelerator перевагу над традиційними джоб-порталами, зазначає його засновник Ігор Стефурак.

Screen Shot 2016-02-27 at 13.29.54

Сервіс запущено восени 2015 року. З того часу тут опубліковано близько ста вакансій, з яких 29 – закрито. Довгострокова мета проекту — сформувати культуру стажування в українських стартапах. Ігор Стефурак зазначає, що 70% підприємців, з якими доводилося спілкуватися, розглядали стажистів у якості безкоштовної робочої сили на деякий час. Це погано, у першу чергу для самого стартапу, адже йому потрібно нарощувати команду, а грошей для найму висококласних маркетологів чи аналітиків не вистачає. Вихід — вирощувати спеціалістів самотужки.

12784372_10207803508060992_186832554_n

Ігор Стефурак,

засновник сервісу Workcelerator

«Для відвідувачів, які не є роботодавцями чи кандидатами ми нічим не відрізняємося від інших гравців ринку. Наше рішення глибше — у процесах. На ринку існує дві проблеми, що виникли через перше покоління сервісів для найму — джоб-портали:

1. Низька якість заявок від кандидатів. Іноді складається враження, що вони кидаються на все підряд. Роботодавець витрачає багато часу на фільтрування.
2. Відсутність зворотнього зв’язку від роботодавців. Кандидати не отримують інформацію, у випадку, якщо не підходять на посаду. І тому подаються стихійно. У той час переваги Воркселератора (Workcelerator) побудовані на вирішенні перелічених проблем:
— публікація премодерована: ми поширюємо лише вакансії тих проектів / компаній / стартапів, які перевірили;
— ліміт заявок від кандидатів: кожен має змогу податися на 3 вакансії за тиждень. Це зменшує потік неякісних заявок;
— правило «кожен заслуговує на зворотній зв’язок»: кандидати завжди отримують відповіді від роботодавців. Так, на це доводиться витрачати час».

Зараз над проектом працює три людини – Ігор Стефурак та два стажисти – Роман й Ігор. Клієнтами сервісу є технологічні проекти, компанії чи стартапи на ранніх стадіях розвитку. Наразі бізнес-модель сервісу Workcelerator  — оплата за публікацію вакансій. Влітку 2016 з’явиться наступна версія продукту і новий шлях монетизації — річна підписка за доступ до сервісу, куди входитиме інструмент для найму та можливість публікувати безлімітну кількість вакансій.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button