Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Активісти розмістили на бордах столиці соціальну рекламу, що звертає увагу водіїв та велосипедистів на безпечну поведінку на дорогах.
[metaslider id=109]
Наразі розміщено 20 бордів у Києві. Незабаром планується встановлення сітілайтів.
Для реклами було обрано типові ситуації, які можуть спричинити дорожньо-транспортну пригоду за участі велосипедистів. Водіям нагадують, що під час старту й руху необхідно дивитися в дзеркала, бути обережним, відкриваючи двері та тримати дистанцію, не прижимаючи велосипедистів до краю дороги. Також звертаємо увагу на те, що й на велосипедистах лежить відповідальність, тому не слід нехтувати освітленням велосипеда в темну пору доби.
Соціальна реклама розроблена в рамках кампанії з безпеки руху, яку започаткувала Асоціація у 2014 році. “Нам по дорозі” – загальний слоган, що закликає як водіїв, так і велосипедистів бути уважними на дорогах, адже від їх поведінки залежить здоров’я та життя учасників дорожнього руху.
Цей візуальний проект реалізували Асоціація велосипедистів Києва, громадська ініціатива “ВелоЧернігів“, у співпраці з дизайнером Ігорем Скляревським, за фінансової підтримки Німецького товариства міжнародної співпраці (GIZ). Дизайн реклами зроблено безкоштовно і він доступний для громадських організацій з міст України, які захочуть розмістити соціальну рекламу в себе.
Фото: http://avk.org.ua/
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті