На Троєщині з’явиться смуга для громадського транспорту

Дата публікації: 5.8.2014 Розділ: Новини

Сьогодні відбудеться громадське обговорення проекту Київради “Виділена смуга для громадського транспорту Троєщина-Петрівка”.

Першого серпня на сесії Київради депутати підтримали запит до міського голови з приводу облаштування виділеної смуги для громадського транспорту на Московському мосту. Смуга протягнеться від станції метро Петрівка до проспекту Маяковського. За оцінками експертів, підготувати необхідну документацію і виконати роботи можливо протягом двох місяців. Тобто вже цієї осені троєщинці зможуть їхати швидше і комфортніше.

Ще у лютому експерти Ради з урбаністики Києва провели дослідження пасажирських потоків на Московського мосту – головному виїзді з Троєщини. Як виявилося в результаті підрахунків, понад 50% людей перетинає міст за допомогою громадського транспорту, інші – у приватних автомобілях. Водночас частка тролейбусів, автобусів та маршрутних таксі у транспортному потоці складає трохи менше 5%. Такі дані свідчать, що на Московському мосту доцільно організувати виділену смугу  для громадського транспорту.

  • Смуга для громадського транспорту у Південній Кореї

Вона має декілька переваг. Зокрема, забезпечення пріоритету громадського транспорту над приватним – як такого, що більш ефективно використовує ресурс мосту. Водночас можливо збільшити провізну здатність маршрутів громадського транспорту – не збільшуючи кількість одиниць рухомого складу, можна буде виконати більше рейсів.  Автомобілісти також отримають переваги: згідно з правилами користування виділеною смугою, всі маршрутні транспортні засоби, тобто тролейбуси, автобуси, маршрутні таксі, мають рухатися лише по виділеній для них смузі.

DSC_0004Григорій Мельничук співкоординатор Ради з урбаністики Києва:

На першому етапі створення смуга для громадського транспорту буде відокремлена розміткою. Це пов’язвно з тим, що такі роботи не передбачені у міському бюджеті, а ми не хочемо відкладати їх на потім. Ініціативна група сподівається, що у створенні смуги візьмуть участь жителі Троєщини та волонтери, а за дотриманням дорожніх правил  будуть слідкувати і державні органи і громада. Якщо система не спрацює, смугу слід відгородити делінеаторами. Автобуси зможуть переїжджати їх на малій швидкості, а автівкам – буде складніше”.

Важливим у проекті є аспект соціальної відповідальності. Нині існуючі смуги громадського транспорту у Києві (вулиці Саксаганського, Жилянська, Велика Васильківська, Горького) практично не працюють через паркування, а для забезпечення їх роботи залучалося близько 40 екіпажів співробітників ДАІ. Хоча на шляху від Троєщини до Петрівки проблема паркування відсутня, у разі облаштування смуги руху за допомогою розмітки водії фізично зможуть потрапляти на смугу громадського транспорту. Тому це справа громадської відповідальності водіїв та їх готовності дотримуватися правил.

Громадське обговорення проекту Київради 5 серпня,  19:00

Площа біля кінотеатру “Флоренція”

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!