Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 301 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

Новопризначений голова управління реклами КМДА хоче зменшити кількість реклами в місті та запровадити прості прозорі правила у цій сфері.
Про це Біденко розповів у коментарі виданню “Українська правда. Київ“. Він наголосив, що планує внести нормативні зміни в Порядок розміщення реклами, у Концепцію зовнішньої реклами, щоб мати змогу змінювати зовнішній вигляд міста та розробити паспорти вулиць і площ. Ці кроки дозволять зменшити кількість реклами у Києві.
Біденко додав, що має і стратегічну мету – розробити єдині стандарти оформлення міста та механізми обережної, без тиску на підприємців, їх реалізації. За його словами, необхідно привести до адекватних правил (відповідно до зон, специфіки вулиць), не тільки рекламу, але й тисячі вивісок, вказівників, вітрин тощо. Це все буде робитися через відкриті конкурси, з прив’язкою до об’єктів туризму, культових споруд.
Біденко також розповів, що мер Києва Кличко сам запропонував йому очолити рекламний напрямок у Києві. Однак відзначив, аби отримати посаду йому довелося пройти низку спеціальних перевірок і стажування.
Він додав, що презентував Кличкові триетапну програму змін, яку міський голова підтримав.
Також Артем Біденко анонсував план своєї роботи на своїй сторінці у Фейсбуці:
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті