Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Новопризначений голова управління реклами КМДА хоче зменшити кількість реклами в місті та запровадити прості прозорі правила у цій сфері.
Про це Біденко розповів у коментарі виданню “Українська правда. Київ“. Він наголосив, що планує внести нормативні зміни в Порядок розміщення реклами, у Концепцію зовнішньої реклами, щоб мати змогу змінювати зовнішній вигляд міста та розробити паспорти вулиць і площ. Ці кроки дозволять зменшити кількість реклами у Києві.
Біденко додав, що має і стратегічну мету – розробити єдині стандарти оформлення міста та механізми обережної, без тиску на підприємців, їх реалізації. За його словами, необхідно привести до адекватних правил (відповідно до зон, специфіки вулиць), не тільки рекламу, але й тисячі вивісок, вказівників, вітрин тощо. Це все буде робитися через відкриті конкурси, з прив’язкою до об’єктів туризму, культових споруд.
Біденко також розповів, що мер Києва Кличко сам запропонував йому очолити рекламний напрямок у Києві. Однак відзначив, аби отримати посаду йому довелося пройти низку спеціальних перевірок і стажування.
Він додав, що презентував Кличкові триетапну програму змін, яку міський голова підтримав.
Також Артем Біденко анонсував план своєї роботи на своїй сторінці у Фейсбуці:
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті