Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На будівництво нових доріг та розв’язок до 2025 року знадобиться 34 мільярди гривень. Про це розповіла начальник департаменту транспорту КО “Київгенплан” Тамара Аляб’єва виданню ЛІГАбізнесінформ.
На першому етапі, що триватиме п’ять років, планується реконструкція Великої кільцевої дороги, прокладання тунелю під Ботанічним садомі будівництво 13 першочергових транспортних розв’язок. До останніх належать: реконструкція Шулявського шляхопроводу, розв’язка на Поштовій площі, будівництво трирівневої розв’язки на Ленінградській площі, реконструкція моста Патона, закінчення будівництва Подільського мосту з лівобережним підходом тощо.
На все це потрібно близько 34 мільярдів гривень. На розв’язку на Шулявці орієнтовно знадобиться 400 мільйонів гривень, на завершення робіт на Поштовій площі – близько 100 мільйонів, на завершення будівництва Жулянського шляхопроводу – 300 мільйонів гривень.
Причинами такого розвитку доріг Аляб’єва називає збільшення обсягу пасажирських перевезень та збільшення кількості приватних автівок:
«Згідно з проектом Генплану обсяг пасажирських перевезень збільшиться вдвічі – з 1 до 2 мільярдів пасажирів на рік. Кількість автотранспорту зросте з 900 тисяч до 1 мільйона 260 тисяч автомобілів. Протяжність магістральної вуличної мережі збільшиться з 640 до 850 км».
Нагадуємо, що Новий Генплан Києва передбачає будівництво понад 100 транспортних розв’язок. Такий шлях розвитку транспортної системи міста може погіршити екологічну ситуацію, і збільшити кількість заторів. Також це призведе до зростання необхідної для пересування містом кількості часу.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті