Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Screen-Shot-2014-08-14-at-4.32

На будівництво нових доріг та розв’язок до 2025 року знадобиться 34 мільярди гривень. Про це розповіла начальник департаменту транспорту КО “Київгенплан” Тамара Аляб’єва виданню ЛІГАбізнесінформ.

На першому етапі, що триватиме п’ять років, планується реконструкція Великої кільцевої дороги, прокладання тунелю під Ботанічним садомі будівництво 13 першочергових транспортних розв’язок. До останніх належать: реконструкція Шулявського шляхопроводу, розв’язка на Поштовій площі, будівництво трирівневої розв’язки на Ленінградській площі, реконструкція моста Патона, закінчення будівництва Подільського мосту з лівобережним підходом тощо.

На все це потрібно близько 34 мільярдів гривень. На розв’язку на Шулявці орієнтовно знадобиться 400 мільйонів гривень, на завершення робіт на Поштовій площі – близько 100 мільйонів, на завершення будівництва Жулянського шляхопроводу – 300 мільйонів гривень.

Причинами такого розвитку доріг Аляб’єва називає збільшення обсягу пасажирських перевезень та збільшення кількості приватних автівок:

«Згідно з проектом Генплану обсяг пасажирських перевезень збільшиться вдвічі – з 1 до 2 мільярдів пасажирів на рік. Кількість автотранспорту зросте з 900 тисяч до 1 мільйона 260 тисяч автомобілів. Протяжність магістральної вуличної мережі збільшиться з 640 до 850 км».

Нагадуємо, що Новий Генплан Києва передбачає будівництво понад 100 транспортних розв’язок. Такий шлях розвитку транспортної системи міста може погіршити екологічну ситуацію, і збільшити кількість заторів. Також це призведе до зростання необхідної для пересування містом кількості часу.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button