Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Після дослідження і багатьох зусиль активістів, на вулиці нарешті обладнаний легальний пішохідний наземний перехід замість незручного надземного.
Перші дослідження на цій ділянці були проведені ще минулого року. Вони показали, що у пікові години вулицю перебігає до 1000 пасажирів трамваю. На початку вересня цього року члени Урбаністичної ради Києва зробили повторні підрахунки – вже 1200 пасажирів на годину, більше 80% від усіх пасажирів станції. Тобто чотири людини з п’яти не користуються надземним переходом, а перебігають дорогу.
Було запропоновано зробити перехід на тому місці, де люди перебігають дорогу, але в силу внутрішніх неузгодженостей чиновників середньої ланки наприкінці вересня були викинуті камені – намагалися загородити прохід. Звичайно, що це не допомогло. Перехід став дійсно небезпечним – пасажири все одно переходили, але падали і забивалися. Активісти за допомогою флешмобу прибрали камені з дороги і наступного дня зустрілися з головою “Київпастрансу”.
Врешті решт було вирішено зробити другий вихід з платформи станції та пішохідний перехід.
Фото: Григорій Мельничук
Григорій Мельничук
Рада з урбаністики Києва«Це тільки перша черга проекту. Далі – закриття надземного виходу згори, як економічно недоцільного, а також розширення тротуару на шляху до станції».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті