Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26346 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

Після дослідження і багатьох зусиль активістів, на вулиці нарешті обладнаний легальний пішохідний наземний перехід замість незручного надземного.
Перші дослідження на цій ділянці були проведені ще минулого року. Вони показали, що у пікові години вулицю перебігає до 1000 пасажирів трамваю. На початку вересня цього року члени Урбаністичної ради Києва зробили повторні підрахунки – вже 1200 пасажирів на годину, більше 80% від усіх пасажирів станції. Тобто чотири людини з п’яти не користуються надземним переходом, а перебігають дорогу.
Було запропоновано зробити перехід на тому місці, де люди перебігають дорогу, але в силу внутрішніх неузгодженостей чиновників середньої ланки наприкінці вересня були викинуті камені – намагалися загородити прохід. Звичайно, що це не допомогло. Перехід став дійсно небезпечним – пасажири все одно переходили, але падали і забивалися. Активісти за допомогою флешмобу прибрали камені з дороги і наступного дня зустрілися з головою “Київпастрансу”.
Врешті решт було вирішено зробити другий вихід з платформи станції та пішохідний перехід.

Фото: Григорій Мельничук
Григорій Мельничук
Рада з урбаністики Києва«Це тільки перша черга проекту. Далі – закриття надземного виходу згори, як економічно недоцільного, а також розширення тротуару на шляху до станції».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті