Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
1319175015_img_9718

Міська влада запровадила опитування для киян на тему зразкового сервісу в житлово-експлуатаційних організаціях, пише “Українська правда. Київ“.

Про це розповів заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, повідомляє сайт столичної влади.

Він відзначив, що наразі дуже важливо отримати повноцінну інформацію від споживачів послуг про те, яким вони бачать гарний сервіс у ЖКГ.

“Сьогодні у столиці триває процес переформатування системи обслуговування житлового фонду: ми створюємо якісно нові підприємства, які працюватимуть для досягнення якісного результату в умовах конкурентного середовища”, – сказав Пантелеєв.

У ході опитування кияни можуть залишити свої пропозиції щодо бажаних стандартів роботи ЖЕКів, необхідних заходів для здійснення зручного та швидкого сервісу без черг.

Тому заступник голови КМДА закликав громадськість активніше долучатися до нього.

Опитування можна знайти на сайті Контактного центру 1551 у розділі “Інформаційний центр”.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button