ЖЖ-юзер harmyk написав у міську службу 1551 скаргу про жахливу аварію на київському фунікулері.
Важлива деталь макету вестибюлю відпала просто на іграшкові трамвайні рейки, і нікому не було діла до того неподобства.

“Працівники фунікулеру негайно виправили цей прикрий недолік, який ганьбив нас перед туристами. От результат. Руїну подолано”, – пише активіст у своїй публікації в Livejournal.

До свого поста у мережі блогів користувач додав лист-відповідь на його звернення у диспетчерську службу 1551:

Таким прикладом ЖЖ-юзер harmyk сподівається показати, що навіть найменші труднощі можна вирішити, звернувшись до міської влади через інформаційну службу.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті