Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

30 травня на фестивалі міських проектів PRO Місто виступила з доповіддю президент Варшави Ханна Гронкевич-Вальц. Вона вже третій термін очолює польську столицю, а до того була головою Національного банку в Польщі. Тож знається як на міському управлінні, так і на фінансах.

Протягом двох каденцій Варшава стала значно більш зручним та комфортним містом для життя. Тут є робоча політична та адміністративна система, сучасний транспорт, озвинута міська інфратсруктура та багато інших вигод.

“Хмарочос” публікує тези виступу пані Гронкевич-Вальц для кращого розуміння столичної політики одного з наших найближчих сусідів.

Перше, що я порадила Кличкові – покращити громадський транспорт: це суттєво підвищує якість життя у місті.
Warsaw_tram_PESA_120Na_at_Most_poniatowskiego

«Учасницький (партисипативний) бюджет – це вимога часу. Як Фейсбук чи Твіттер. Цього року ми виділили 30 мільйонів злотих (10 мільйонів євро) на невеликі районі проекти в рамках партисипативного бюджету. Наступного року виділимо 50 мільйонів».

«В Раді Варшави немає депутатів-бізнесменів. Це не заборонено законом, але партії їх не беруть: це може викликати конфлікти».

«Кожна з 18 дільниць (районів) Варшави має раду і бургомістра, якого обирає рада».

«У Раді Варшави 60 депутатів. У районних радах від 20 до 30 депутатів, в залежності від кількості населення району»

FB_Warszawa_panorama

«Ми дуже багато інвестуємо в освіту. Фактично, на один злотий, який дає на освіту держава, місто теж дає один злотий».

У Варшаві 80% мешканців їздять громадським транспортом. Мене теж критикували за виділені смуги для автобусів.

«30% вартості проїзду у Варшаві платить пасажир, 70% – компенсуємо з бюджету. І це нормально! Мене намагались усунути з посади за допомогою референдуму за підвищення цін на громадський транспорт. Але ми вклали стільки грошей у нову інфраструктуру, що мали зберегти цей баланс 30/70».

Ми інвестували 25 мільярдів злотих у 200 нових трамваїв та 1000 нових автобусів.

«Кожен злотий, отриманий знизу (від платників податків) використовується ефективніше, ніж отриманий з державного бюджету».

«Ми реалізували багато великих інфраструктурних проектів, але деякі невеликі справи можуть бути дуже ефективними. Наприклад, створення велодоріжок та велопрокатів».

Дякуємо за твіттер-трансляцію виступу @mistosite

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button