Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Департамент містобудування та архітектури став замовником техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) нового проекту реконструкції Ленінградської площі.

ТЕО, вартістю 800 тисяч гривень виконуватиметься інститутом «Київсоюзшляхпроект». Після проходження державної експертизи матеріали ТЕО будуть обов’язковими для врахування на наступних стадіях проектування.

Головна вимога: збереження містобудівної перспективи Ленінградської площі, при забезпеченні високих техніко-експлуатаційних характеристик транспортної розв`язки, як складової частини Малої кільцевої дороги.

Розробка ТЕО здійснюватиметься на багатоваріантній основі, з обов`язковим транспортним моделюванням.

У 2006 році інститут «Київдормістпроект» розробив проект трирівневої транспортної розв’язки на Ленінградській площі, який складався з двох естакад по чотири смуги руху, протяжністю 1, 2 км та тунелю, довжиною 400 метрів. За проект проголосували, він пройшов експертизу і був затверджений розпорядженням КМДА від 30 вересня 2008 року. Проте у зв’язку з затримкою початку реконструкції і зміною транспортної ситуції, Департамент містобудування вирішив переглянути проект, повідомляється на сайті Newbud.

Screen-Shot-2015-09-02-at-2.06.47-PMЗгідно з новим технічним завданням розробник зобов’язаний:

  1. Визначити концепцію загальної реорганізації руху на прилеглій до Ленінградської площі вулично-магістральній мережі, що включає:
  • відрізок Малої кільцевої дороги від Броварського пр-ту до Ленінградської площі;
  • бул. Верховної Ради;
  • вул. Червоногвардійську;
  • вул. Празьку;
  • перспективний тунельний перехід під коліями Дарницького вокзалу на вул. Бориспільську.
  1. Визначити концепцію загальної реорганізації руху рейкового транспорту в районі Ленінградської площі, включаючи:
  • перспективний трамвайний тунельний перехід під коліями Дарницького вокзалу на вул. Бориспільську;
  • перспективну кільцеву лінію ЛРТ в межах Малої кільцевої дороги.
  1. Розробити транспортну розв’язку у варіантах:
  • з реорганізацією руху прилеглою вуличною мережею (введення режиму одностороннього руху вулицями: Празька, Володимира Сосюри, Івана Сергієнка, Будівельників та проспектами Юрія Гагаріна і Миру).
  • зі збереженням чинної схеми ОДР на прилеглій вуличній мережі.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button