Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Заборона на в’їзд до центру почне діяти за 4 роки, у 2019 році. Відповідне рішення ухвалила міська рада Осло.

Представник Партії зелених сказав на прес-конференції, що цей крок є одним з основних для реалізації стратегії, яка передбачає зменшення викидів парникових газів на 50% до 2020 року. Також заборона приватних автівок у центрі зменшить шумове забруднення.
Приватні автівки будуть дозволені в інших частинах міста, де проживає більшість людей. А до центру міста зможуть в’їжджати лише сервісні автомобілі та вантажівки, які доставляють товари в магазини.
Замінити автівки у міськраді Осло пропонують велосипедами. Для цього буде збудовано 90 кілометрів велодоріжок, а також з’являться субсидії на придбання електровелосипедів.

Представники бізнесу вже невдоволені новим рішенням – 11 з 57 торгових центрів Осло знаходяться якраз у зоні, яка буде заборонена для в’їзду приватних автівок. Але схожа політика у Римі призвела не до зменшення, а до збільшення доходів від торгівлі, адже автомобілі перестали перешкоджати пішоходам ходити від магазину до магазину. І відсутність припаркованих автівок дає можливість дивитись на вітрини з вулиці.
У Нью-Йорку створення віло-пішохідних просторів також перетворилось на «бум роздрібної торгівлі».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті