Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 195 днів. За цей час ми опублікували 25540 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Заборона на в’їзд до центру почне діяти за 4 роки, у 2019 році. Відповідне рішення ухвалила міська рада Осло.
Представник Партії зелених сказав на прес-конференції, що цей крок є одним з основних для реалізації стратегії, яка передбачає зменшення викидів парникових газів на 50% до 2020 року. Також заборона приватних автівок у центрі зменшить шумове забруднення.
Приватні автівки будуть дозволені в інших частинах міста, де проживає більшість людей. А до центру міста зможуть в’їжджати лише сервісні автомобілі та вантажівки, які доставляють товари в магазини.
Замінити автівки у міськраді Осло пропонують велосипедами. Для цього буде збудовано 90 кілометрів велодоріжок, а також з’являться субсидії на придбання електровелосипедів.
Представники бізнесу вже невдоволені новим рішенням – 11 з 57 торгових центрів Осло знаходяться якраз у зоні, яка буде заборонена для в’їзду приватних автівок. Але схожа політика у Римі призвела не до зменшення, а до збільшення доходів від торгівлі, адже автомобілі перестали перешкоджати пішоходам ходити від магазину до магазину. І відсутність припаркованих автівок дає можливість дивитись на вітрини з вулиці.
У Нью-Йорку створення віло-пішохідних просторів також перетворилось на «бум роздрібної торгівлі».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті