Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 26235 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Агентство США з міжнародного розвитку на замовлення КМДА розробило рекомендації щодо покращення ситуації з паркуванням у Києві, повідомляє ITDP.

Public-Space-in-Kiev_-Cover-1024x530

Колектив консультантів (USAID, ITDP, ARECO і GIDE) проаналізували поточний стан паркувального середовища в Києві підготували документ, який містить рекомендації на різні строки щодо поліпшення платіжної інфраструктури, господарської діяльності і відповідного законодавства.

Основні тези доповіді такі. По-перше, проблема з паркуванням у Києві повинна вирішуватися через покращення розташування паркінгів і збільшення об’єму інформації щодо них – додати вказівники, карти, листівки, створити сайти. По-друге, потрібно уточнити правила платних паркувань та повідомити про них громадськості.

Роз’яснення правил щодо плати за паркування, стягнення штрафів за порушення, а також про інші реформи, сприятиме створенню більш ефективної системи. Також доповідь включає рекомендацію щодо стимулювання обороту на вуличних стоянках – як довго машина може залишатися запаркованою в центральній частині міста, де попит є найвищим.

Місто повинне вживати заходів для підвищення відповідальності та зменшення можливостей для корупції шляхом регулярного переміщення персоналу, що обслуговує паркування між різними об’єктами та вулицями. А проведення щорічного аудиту фінансів і фізичних активів (паркувальних місць) допоможе збільшити як дохід, так і актуальність правил паркування системи.

У перспективі, при виконанні цих рекомендацій, може виграти громадський транспорт, адже доходи від паркування направляться саме на його підтримку. Почавши з вирішення складної ситуації з паркуваннями, згодом Київ може прийти й до таких питань, як благоустрій пішохідних і публічних просторів, вирішення питання транзитного руху через місто.

Повний текст доступний за посиланням.

Фото: ITDP

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button