Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Transport for London (TFL) вважають, що відсутніть розділювальної смуги зробить дороги безпечнішими, пише CityLab.
У деяких районах Великобританії дороги виглядають незвично – є розмітка велодоріжок, автобусних смуг, але відсутня смуга, що розмежовує напрямки руху. Експерти вважають, що так навіть безпечніше – водії рухатимуться повільніше.
В доповіді TFL за 2014 рік стверждується, що не всі дороги потребують розмітки – розділювальної смуги. Вони з’являються через те, що транспортні інженери до них просто звикли. Зараз ліквідація осьової тестується на трьох дорогах зі швидкісним обмеженням 30 миль/год (48 км/год). Під час дослідження було виявлено, що водії сповільнилися на 5-9 миль/год в середньому. Також рух сповільнювався, коли автомобілісти зіштовхувалися на роз’їзді із зустрічним рухом.
Також існує думка, що ліквідація осьової розмітки робить їзду більш нервовою – у водіїв з’являється почуття невизначеності. Мовляв, за наявності осьової водій має свій простір, де може почуватися в безпеці.
Джон Адамс, географ Лондонського університетського коледжу, вважає цю думку хибною. Розділювальні смуги засновані на тому, що на смузі руху водій нібито знаходиться в ізоляції від зустрічного руху. А це може послабити увагу та спровокувати надмірне підвищення швидкості. Якщо ж змініти середовище на дорозі на трохи більш небезпечне, всі учасники руху матимуть стимул поводитися більш обережно.
Натомість Джордж Лі, виконавчий директор Асоціації безпечної дорожної розмітки Великобритані вважає, що ліквідація розділювальної смуги може створити на дорогах «Дикий Захід». За його словами, водії мають рухатися в стандартизованому середовищі.
В цілому ж Джон Адамс не вважає це рішення панацеєю для всіх доріг країни. «Це не спрацює на дорогах з високим лімітом швидкості, а також з багатьма пішоходами і велосипедистами», – говорить він. «Все залежить від взаємного визнання та поваги між усіма учасниками руху».
Фото: flickr-user William Murphy
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті