Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Братиславі відновили закриту 55 років тому трамвайну лінію через Дунай, що веде в район Петржалка. Наразі відбуваються останні випробування.

12747895_941177845932169_8291239770551039288_o[1]

Петржалка — віддалений від центру район на протилежному березі Дунаю. Трамвайне сполучення з ним було ліквідоване 55 років тому. Вже у XXI столітті влада міста вирішила відновити трамвайну гілку для покращення транспортної ситуації у місті. Витрати на спорудження лінії і нового мосту через Дунай склали 70,5 мільйонів євро. Довжина лінії — 2,4 км, довжина нового Старого мосту через Дунай — 465 м.

Братислава — одна з небагатьох європейських столиць, де відсутній метрополітен. Підземка там була запланована, навіть було розпочато її будівництво у 1985 році, але через крах радянської системи спорудження було призупинено. У місті досі залишился недобудовані об’єкти метро — тунелі і естакади, у деяких районах, зокрема у Петржалці, у наявності є зарезервовані майданчики для трасування метро. Одна з ліній мала пройти саме через Петржалку.

Населення району складає близько 130 тисяч осіб, майже третина від всього населення міста (414 тисяч). Не дивлячись на те, що район сполучений з містом чотирьма мостами, мешканці Петржалки ще більш ізольовані, ніж жителі Троєщини, адже Петржалка — єдине поселення у Словакії, що розташоване на правому березі Дунаю.

Нагадаємо, що зараз у Києві відсутнє трамвайне сполучення між лівим і правим берегами Дніпра. Трамвайна лінія через міст Патона була ліквідована влітку 2004 року. Активісти пропонують повернути трамвай на міст Патона, а проблему сполучення Троєщини с правим берегом вирішити прокладанням по Подільскому мосту трамвайної лінії замість метро.

Фото: imhd.sk

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button