Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
В Братиславі відновили закриту 55 років тому трамвайну лінію через Дунай, що веде в район Петржалка. Наразі відбуваються останні випробування.
![12747895_941177845932169_8291239770551039288_o[1]](http://www.hmarochos.kiev.ua/wp-content/uploads/2016/02/12747895_941177845932169_8291239770551039288_o1.jpg)
Петржалка — віддалений від центру район на протилежному березі Дунаю. Трамвайне сполучення з ним було ліквідоване 55 років тому. Вже у XXI столітті влада міста вирішила відновити трамвайну гілку для покращення транспортної ситуації у місті. Витрати на спорудження лінії і нового мосту через Дунай склали 70,5 мільйонів євро. Довжина лінії — 2,4 км, довжина нового Старого мосту через Дунай — 465 м.
Братислава — одна з небагатьох європейських столиць, де відсутній метрополітен. Підземка там була запланована, навіть було розпочато її будівництво у 1985 році, але через крах радянської системи спорудження було призупинено. У місті досі залишился недобудовані об’єкти метро — тунелі і естакади, у деяких районах, зокрема у Петржалці, у наявності є зарезервовані майданчики для трасування метро. Одна з ліній мала пройти саме через Петржалку.
Населення району складає близько 130 тисяч осіб, майже третина від всього населення міста (414 тисяч). Не дивлячись на те, що район сполучений з містом чотирьма мостами, мешканці Петржалки ще більш ізольовані, ніж жителі Троєщини, адже Петржалка — єдине поселення у Словакії, що розташоване на правому березі Дунаю.
Нагадаємо, що зараз у Києві відсутнє трамвайне сполучення між лівим і правим берегами Дніпра. Трамвайна лінія через міст Патона була ліквідована влітку 2004 року. Активісти пропонують повернути трамвай на міст Патона, а проблему сполучення Троєщини с правим берегом вирішити прокладанням по Подільскому мосту трамвайної лінії замість метро.
Фото: imhd.sk
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті