Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У рамках нової екологічної політики французький супермаркет Franprix використовує річкові шляхи сполучення для доставки продукції у 135 своїх магазинів, повідомляє The Guardian.

Снимок

Французький продуктовий рітейлер Franprix став піонером подібної схеми постачання товарів. 135 з 350 паризьких магазинів мережі отримують продукцію по Сені, що звільнило паризькі дороги від 2 600 рейсів вантажних автомобілів щороку і 300 тисяч км пробігу. У перспективі всі супермаркети мережі перейдуть на водний шлях доставки. Таке незвичне для сучасних міст використання річки стало можливим завдяки екологічно позитивній політиці мера Парижа Анни Ідальго. Нагадаємо, вона вже сприяє функціонуванню нового виду транспорту — водних «бульбашок», що замінять річкові трамваї на Сені.

Мережа супермаркетів запустила цю схему в 2012 році, зі значною фінансовою та політичною підтримкою з боку Європейського союзу, урядів Франції, паризького регіону і порту Парижа. «Переважна більшість наших магазинів знаходяться в Парижі та його передмістях, утворюючи густу мережу. Наш основний склад знаходиться в декількох кілометрах від центру міста, недалеко від Боннель-сюр-Марн, одного з головних портів Парижа. Саме тому ця схема є логічною», — стверджує Стефан Туо, голова відділу логістики Franprix. Туо пояснює, що річкове сполучення стає актуальним ще й через заборону дизельних автомобілів, яка відбудеться 2020 року.

Фото: The Guardian

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button