Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Влітку 2015 року компанія Rademade за власною ініціативою спроектувала зручний інтерфейс поповнення карток проїзду в київському метрополітені. Робота над проектом була закінчена ще в серпні 2015 року, напрацювання представлені лише зараз, але проект так і не був втілений.

Фото: Rademade
«Навіщо нам це? Ми любимо проектувати і вирішувати складні завдання по інтерфейсам. Чи була проблема нагальною? Так, для нас термінал був страшенно незручним, і щоб це підтвердити, достатньо подивитися, як його використовують люди. Друга проблема, і вона може бути важливішою за першу – це черги в касу за жетонами. Або люди не звикли користуватися картками, або інтерфейс не виконує своє завдання – швидко і комфортно поповнити рахунок. Ми поставили перед собою завдання – спроектувати і намалювати інтерфейс, що вирішить ці проблеми», – розповідає один з авторів проекту Віталій Березюк.
Ключові проблеми інтерфейсу поповнення карток проїзду в київському метро, які виділила команда проекту:
[metaslider id=15683]
Над візуальним стилем інтерфейсу, на думку дизайнерів, взагалі не працювали. Загалом активісти провели біля терміналів 4 години, спостерігаючи більш ніж за 200 пасажирами, 28 з яких погодилися на невелике інтерв’ю. Основні зауваження користувачів були такими:
- Потрібно багато думати;
- Ще більше читати;
- Набридає постійно підтверджувати кожну купюру;
- Легко забути картку;
- Не зрозуміло, коли можна забирати картку.
Найголовніше завдання, яке поставила перед собою команда – скоротити час роботи людини з терміналом. У ході роботи було проаналізовано термінали багатьох країн: США, Британії, Японії, Кореї, Голландії, Угорщини і Фінляндії, Rademade відшукали більш ніж 80 прикладів терміналів. Майже в усіх країнах через них продають жетони, талони, приймають кредитні картки і дрібні гроші, автомати мають різноманітні рідери.
Після цього розробники створили інтерактивні прототипи на InVision та тестували їх у київському метрополітені, спілкуючись з людьми біля автоматів і фіксуючи їх думки та враження. Rademade підготували за готовим прототипом декілька варіантів стилістичного оформлення, з яких також в результаті опитування, обрали найбільш вдалий:
[metaslider id=15684]
В результаті час взаємодії користувача з інтерфейсом скоротився майже вдвічі:

Витрати часу зі старим і новим інтерфейсом, Фото: Rademade
Після закінчення проекту команда Rademade зробила перші спроби втілити новий дизайн в життя, проте зрозуміла, що це занадто складна процедура, яка вимагає багато часу і сил. Пізніше стало відомо, що з січня 2016 команда «Агенти Змін» також розпочали роботу над новим інтерфейсом для поповнення карток проїзду в київському метро.

Фото: Rademade
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті