Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Влітку 2015 року компанія Rademade за власною ініціативою спроектувала зручний інтерфейс поповнення карток проїзду в київському метрополітені. Робота над проектом була закінчена ще в серпні 2015 року, напрацювання представлені лише зараз, але проект так і не був втілений.

Фото: Rademade

Фото: Rademade

«Навіщо нам це? Ми любимо проектувати і вирішувати складні завдання по інтерфейсам. Чи була проблема нагальною? Так, для нас термінал був страшенно незручним, і щоб це підтвердити, достатньо подивитися, як його використовують люди. Друга проблема, і вона може бути важливішою за першу – це черги в касу за жетонами. Або люди не звикли користуватися картками, або інтерфейс не виконує своє завдання – швидко і комфортно поповнити рахунок. Ми поставили перед собою завдання – спроектувати і намалювати інтерфейс, що вирішить ці проблеми», – розповідає один з авторів проекту Віталій Березюк.

Ключові проблеми інтерфейсу поповнення карток проїзду в київському метро, які виділила команда проекту:

[metaslider id=15683]

Над візуальним стилем інтерфейсу, на думку дизайнерів, взагалі не працювали. Загалом активісти провели біля терміналів 4 години, спостерігаючи більш ніж за 200 пасажирами, 28 з яких погодилися на невелике інтерв’ю. Основні зауваження користувачів були такими:

  • Потрібно багато думати;
  • Ще більше читати;
  • Набридає постійно підтверджувати кожну купюру;
  • Легко забути картку;
  • Не зрозуміло, коли можна забирати картку.

Найголовніше завдання, яке поставила перед собою команда – скоротити час роботи людини з терміналом. У ході роботи було проаналізовано термінали багатьох країн: США, Британії, Японії, Кореї, Голландії, Угорщини і Фінляндії, Rademade відшукали більш ніж 80 прикладів терміналів. Майже в усіх країнах через них продають жетони, талони, приймають кредитні картки і дрібні гроші, автомати мають різноманітні рідери.

Після цього розробники створили інтерактивні прототипи на InVision та тестували їх у київському метрополітені, спілкуючись з людьми біля автоматів і фіксуючи їх думки та враження. Rademade підготували за готовим прототипом декілька варіантів стилістичного оформлення, з яких також в результаті опитування, обрали найбільш вдалий:

[metaslider id=15684]

 

В результаті час взаємодії користувача з інтерфейсом скоротився майже вдвічі:

Витрати часу зі старим і новим інтерфейсом, Фото: Rademade

Витрати часу зі старим і новим інтерфейсом, Фото: Rademade

Після закінчення проекту команда Rademade зробила перші спроби втілити новий дизайн в життя, проте зрозуміла, що це занадто складна процедура, яка вимагає багато часу і сил. Пізніше стало відомо, що з січня 2016 команда «Агенти Змін» також розпочали роботу над новим інтерфейсом для поповнення карток проїзду в київському метро.

Фото: Rademade

Фото: Rademade

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button