Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві біля Московської площі відкрито перший суперчарджер в Україні – потужну станцію, яка здатна швидко заряджати електромобілі і може працювати як на змінному та постійному струмі, повідомляється на сайті Electrocars.

IMG_8628

Станція підтримує усі три найпоширеніші стандарти зарядки: японський, європейський та американський. Відповідно, там можна заряджати і Nissan Leaf, і Tesla, і BMW i3. Перша із цих марок авто потребує для зарядки лише 30 хвилин, на відміну від 6-8 годин при підключенні до звичайної розетки, і 3 годин при користуванні зарядкою Type II.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

На електромобілі Україною та Європою: ресторатор Андрій Худо про свій досвід

Яке майбутнє електротранспорту в Україні?

Оператор суперчарджера компанія Oxygen відкрила його біля свого автосалону за адресою проспект Науки, 5. За неформальною інформацією, у планах – створення мережі таких АЗС. Першим міжміським напрямом, на якому вони з’являться, буде траса Київ-Львів.

Компанія Oxygen, за оцінками учасників ринку, уже завезла для продажу близько ста Nissan Leaf. Окрім того, в автосалоні вже представлено Tesla Model S та BMW i3. Підприємці також розглядають можливість запуску таксі під власним брендом.

До цього моменту в Україні було близько 150 зарядних станцій для електромобілів, однак серед них – жодного суперчарджера. Компанія Tesla озвучувала свої плани відкрити дві швидкісні зарядні станції для електромобілів у нашій державі до кінця 2016 року – вони також мали би бути розташовані на трасі «Київ-Львів».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button