Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Платформа «Тепле Місто» дослідила, які вивіски Івано-Франківська оформлені та розміщені правильно.
Свого часу команда «Теплого Міста» розробила правила оформлення та встановлення вивісок на будівлях, які б відповідали стилю будівель і не псували фасади. Аналізуючи поточний стан візуального простору, активісти відзначили: бізнес починає прислухатися до думки громади і приводити вивіски й таблички у відповідність із розробленими пропозиціями.
Також автори публікації навели приклад проекту нового закладу «Biеrkeller», кінцеве виконання якого, за словами розробників, навіть краще за їх візуальну пропозицію. Вивіска виконана методом розпису по тиньку.
Етапи: 1. вихідний стан, 2. пропозиція «Теплого Міста», 3. кінцевий проект, реалізований замовником.
У нового закладу «Tikithai» – оригінальна дерев’яна вивіска з короткими неоновими трубками у вигляді логотипу ресторану.
Більше фото можна побачити в оригінальному дослідженні. Окрім того, автори обіцяють поповнювати перелік вдалих перетворень візуального простору міста та продовжувати добру традицію співпраці бізнесу та громади.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті