Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Фахівці з транспортного моделювання «А+С Україна» запропонували для Хрещатика організацію регульованих наземних пішохідних переходів та виміряли, як зміниться пропускна здатність вулиці.
За допомогою транспортного моделювання компанія перевірила можливість влаштування регульованих наземних пішохідних переходів на Хрещатику та показала, як би він функціонував без підземних переходів.
До зони моделювання увійшла ділянка дослідження, що знаходиться в центрі міста та включає в себе перетини: Бессарабська площа; вулиця Хрещатик – вулиця Богдана Хмельницького; вулиця Хрещатик – вулиця Прорізна; вулиця Хрещатик – вулиця Архітектора Городецького; вулиця Хрещатик – Майдан Незалежності; Європейська площа.
В ході дослідження було запропоновано чотири альтернативні сценарії до вже існуючого режиму руху на Хрещатику, його позначено, як модель 1.
- За другим проектним рішенням, на проїжджій частині вулиці Хрещатик було виділено смугу для руху загальноміського пасажирського транспорту;
- За третім сценарієм, на проїжджій частині вулиці Хрещатик було виділено смугу для руху загальноміського пасажирського транспорту та запроектовано наземні пішохідні переходи;
- За четвертим − на проїжджій частині вулиці Хрещатик було виділено смугу для руху загальноміського пасажирського транспорту, закрита одна смуга руху та запроектовано наземні пішохідні переходи;
- За п’ятим проектом − на проїжджій частині вулиці Хрещатик було виділено смугу для руху загальноміського пасажирського транспорту, закрита по одній смузі руху в кожному напрямку та запроектовано наземні пішохідні переходи.
За всіма сценаріями, пропускна здатність Хрещатика зменшиться не більше ніж на 10%. Тобто навіть наявність наземних пішохідних переходів, виділеної смуги для громадського транспорту та закриття однієї смуги руху, для автомобілістів ситуація на головній вулиці міста суттєво не зміниться.
Повна презентація «А+С Україна» за посиланням.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті