Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фахівці з транспортного моделювання «А+С Україна» запропонували для Хрещатика організацію регульованих наземних пішохідних переходів та виміряли, як зміниться пропускна здатність вулиці.

Фото: ukropnews.com
За допомогою транспортного моделювання компанія перевірила можливість влаштування регульованих наземних пішохідних переходів на Хрещатику та показала, як би він функціонував без підземних переходів.
До зони моделювання увійшла ділянка дослідження, що знаходиться в центрі міста та включає в себе перетини: Бессарабська площа; вулиця Хрещатик – вулиця Богдана Хмельницького; вулиця Хрещатик – вулиця Прорізна; вулиця Хрещатик – вулиця Архітектора Городецького; вулиця Хрещатик – Майдан Незалежності; Європейська площа.
В ході дослідження було запропоновано чотири альтернативні сценарії до вже існуючого режиму руху на Хрещатику, його позначено, як модель 1.
- За другим проектним рішенням, на проїжджій частині вулиці Хрещатик було виділено смугу для руху загальноміського пасажирського транспорту;
- За третім сценарієм, на проїжджій частині вулиці Хрещатик було виділено смугу для руху загальноміського пасажирського транспорту та запроектовано наземні пішохідні переходи;
- За четвертим − на проїжджій частині вулиці Хрещатик було виділено смугу для руху загальноміського пасажирського транспорту, закрита одна смуга руху та запроектовано наземні пішохідні переходи;
- За п’ятим проектом − на проїжджій частині вулиці Хрещатик було виділено смугу для руху загальноміського пасажирського транспорту, закрита по одній смузі руху в кожному напрямку та запроектовано наземні пішохідні переходи.
За всіма сценаріями, пропускна здатність Хрещатика зменшиться не більше ніж на 10%. Тобто навіть наявність наземних пішохідних переходів, виділеної смуги для громадського транспорту та закриття однієї смуги руху, для автомобілістів ситуація на головній вулиці міста суттєво не зміниться.

Повна презентація «А+С Україна» за посиланням.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті