Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23470 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Трамвайний вагон Богдан TR843 (БКМ 843) після ремонту знову виїхав на лінії лівого берегу, повідомляє активіст Іван Черниш.

бкм

Фото: alltransua.com

Його експлуатація планується на трамвайному маршруті №28 у робочі дні і маршруті №35 у вихідні. Трамвай має 80% низької підлоги і за словами активіста є другим за технічним рівнем після трамваю «Електрон». Сьогодні це єдиний багатосекційний трамвай, що експлуатується не на правобережному швидкісному трамваї. Його довжина лише 25 метрів, тому він не може стати комфортним засобом пересування на маршрутах з великим пасажиропотоком.

«Богдан TR843 (БКМ 843) потрапив до трамвайного депо імені Шевченка і працював на швидкісному трамваї з жовтня 2012 року до травня 2013, після чого його візок було пошкоджено. Восени 2015 візок було відремонтовано, і вагон передали в Дарницьке депо, проте вже у грудні він знову зупинився через ту саму несправність».

Читайте також: Директором Департаменту транспорту Києва призначили Сергія Майзеля.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button