Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 236 днів. За цей час ми опублікували 25854 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві відбувся тестовий запуск системи громадського велопрокату Nextbike.

Фото: Nextbike
На першому етапі велосипеди будуть розміщені у 8 точках по місту:
- м.Мінська, проспект Оболонський, 1В;
- парк Дружби Народів;
- Троєщина, вул.Карла Маркса, 39;
- м.Берестейська, вул.Дегтярівська, 51;
- площа Льва Толстого, вул. Басейна, 12;
- м.Лівоборежна, вул.Раїси Окіпної, 3;
- м.Позняки, вул.Княжий Затон, 11;
- м. Виставковий Центр, ВДНГ, вул. Академіка Глушкова, 1.
- також пункту велопрокату відкрився у музеї Пирогово: вул. Академіка Тронька, 1.
Згодом, кількість місць прокату зросте. Для користування системою потрібно зареєструватись на сайті або завантажити додаток Nextbike.

Фото: Nextbike
Тарифи: в рамках 30 днів надається безкоштовні 30 хвилин в день, наступні дві півгодини коштують по 4 гривні. Після чого починається погодинна тарифікація — 50 гривень за годину. Такі тарифи розроблені для того, щоб обмежити кількість поїздок на тривалі дистанції, адже велосипед — це допоміжна функція для поїздок на короткі дистанції.
Всього для тестового періоду, який буде тривати до 31 жовтня, в Київ доставлено 20 велосипедів.
Але для того, щоб велопрокат був успішний, мережа велостанцій має бути дуже густа, зазначають організатори, — в ідеалі кожні 300-500 метрів. І тому потрібно, щоб ініціатива йшла від держави, адже велосипеди мають стати муніципальним транспортом, альтернативною транспортною мережею в місті.
Нагадаємо, що перший муніципальний велопрокат NextBike в Україні з’явився у Львові.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті