Окрім тендера по BRT, КП «Київпастранс» оголосило ще один – на розробку проекту об’єднання залізничної та трамвайної інфраструктури Tram-Train.

За інформацією громадського активіста Івана Черниша, «Київпастрансом» оголошено тендер на проектну документацію щодо ще одного об’єкту. Його офіційна назва – «Реконструкція мережі швидкісного рейкового транспорту м. Києва на базі існуючої залізничної та трамвайної інфраструктури від ж/м Троещина – ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка».
Метою проекту є впровадження нового дворежимного рухомого складу. Від вул. Милославської до станції «Троєщина-2» він рухатиметься по існуючій трамвайній лінії вздовж вул. О. Бальзака. Далі, використовуючи залізничну інфраструктуру, транспорт рухатиметься по півколу міської електрички до станції «Караваєві Дачі», від якої буде реалізовано можливість заїзду до трамвайного депо ім. Шевченка.

Фото: Nelso Silva
Варто зазначити, що між зупинками «Лівобережна» та «Лівий Берег» проектом передбачається розгалуження, що значно скоротить час подорожі. «Зараз неможливо повернути з Лівобережної одразу в бік центра, – зазначив Іван Черниш, – доводиться обов’язково їхати на Дарницю». Розробка проекту Tram-Train, як і проекту BRT, має бути завершена до кінця року.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті