Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Окрім тендера по BRT, КП «Київпастранс» оголосило ще один – на розробку проекту об’єднання залізничної та трамвайної інфраструктури Tram-Train.
За інформацією громадського активіста Івана Черниша, «Київпастрансом» оголошено тендер на проектну документацію щодо ще одного об’єкту. Його офіційна назва – «Реконструкція мережі швидкісного рейкового транспорту м. Києва на базі існуючої залізничної та трамвайної інфраструктури від ж/м Троещина – ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка».
Метою проекту є впровадження нового дворежимного рухомого складу. Від вул. Милославської до станції «Троєщина-2» він рухатиметься по існуючій трамвайній лінії вздовж вул. О. Бальзака. Далі, використовуючи залізничну інфраструктуру, транспорт рухатиметься по півколу міської електрички до станції «Караваєві Дачі», від якої буде реалізовано можливість заїзду до трамвайного депо ім. Шевченка.
Варто зазначити, що між зупинками «Лівобережна» та «Лівий Берег» проектом передбачається розгалуження, що значно скоротить час подорожі. «Зараз неможливо повернути з Лівобережної одразу в бік центра, – зазначив Іван Черниш, – доводиться обов’язково їхати на Дарницю». Розробка проекту Tram-Train, як і проекту BRT, має бути завершена до кінця року.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті