Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 25002 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Асоціації велосипедистів Києва вважають, що рівень забруднення атмосферного повітря лише зростатиме, якщо не розвивати громадський і велосипедний транспорт.
«Забруднення повітря смогом від автомобільних вихлопів є не проблемою, а наслідком, адже насправді проблемою є завелика кількість авто на вулицях Києва. Її вирішення очевидне: замість того, щоб фінансувати нові автомобільні розв’язки, які збільшують кількість авто, для Києва набагато вигідніше розвивати громадський і велосипедний транспорт. Інвестиції в це виправдані, бо рятують жителів Києва від забруднення повітря і заторів. До того ж, це значно дешевше: будівництво всієї якісної велоінфраструктури міста коштуватиме до 1 млрд грн, тобто менше, ніж дві Поштові площі», — заявила Ксенія Семенова, координаторка роботи Асоціації по Києву, радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури.
Асоціація велосипедистів Києва відзначає, що велосипедистів стає більше, велоінфраструктура в Києві поволі розвивається: продовжується будівництво веломаршруту з Троєщини в центр, відкриваються перехоплювальні велопаркінги та міський велопрокат, реставрують велотрек, з’являється все більше велопарковок. Але погана новина полягає в тому, що точкові заходи не допоможуть Києву, якщо місто не змінить транспортні пріоритети.
Нагадаємо 3 серпня у Києві відбулася відкрита дискусія про транспортну політику КМДА, метою якої, в тому числі, було вирішення екологічних проблем міста.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті