Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Національний координатор АВК Вадим Денисенко проїхав з велосипедом у потязі з Ужгорода до Львова та описав свій досвід.
За словами Вадима, система перевезення велосипедів у поїздах Ужгород – Львів та Мукачево – Львів вже працює. Велоактивіст зазначив, що попри зростання комфортності подорожі, система має ряд недоліків.
«У першому та восьмому вагонах цих електропоїздів є по 18 тримачів для велосипедів, – розповідає Денисенко. – Для того щоб сидіти у відділенні вагону, де облаштовані велотримачі, треба придбати квиток на місця з першого по вісімнадцяте у одному з цих вагонів. Його можна купити онлайн, але все одно доведеться обміняти на касі. Окремий квиток «на велосипед» треба придбати виключно в касі. Онлайн опції придбання велоквитка не існує».
Купувати онлайн квиток «на багаж» не є виходом з ситуації, бо провідниця не дозволить використовувати велотримач. До того ж, ціна велоквитка, що становить 4,96 грн з Ужгорода до Львова, нижча за ціну квитка «на багаж» (11,50 грн).
Вадим Денисенко також нарікнув на відсутність будь-якого роз’яснення про те, як працює система, на сайті залізниці.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про запуск першого електропотягу з вертикальним кріпленням для велосипедів Львів – Мукачеве – Львів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті