Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24990 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
За словами експерта групи «РПР-Київ» Олександра Пліви, рішення про створення Управління – одне з ініційованих безпосередньо представниками громадянського суспільства, і воно потребує спільного контролю з боку громадськості, бізнесу та обранців столичної громади.
Рекомендацію про утворення управління ще минулого року ухвалила Антикорупційна рада при Київському міському голові в результаті спільної роботи з експертами групи «РПР-Київ» та фахівцями, залученими Центром надання адміністративних послуг, Департаментом містобудування та архітектури, КП «Київреклама» та Асоціацією операторів зовнішньої реклами України.
27 липня 2016 року Київрада прийняла рішення про утворення управління шляхом виокремлення відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури. Далі проект розпорядження має бути погоджено з тими постійними комісіями, до функціональної спрямованості яких належить питання діяльності нового структурного підрозділу.
Минулої п’ятниці розгляд проекту було внесено до порядку денного засідання профільної постійної комісії Київради. За словами Пліви, проект положення не було оприлюднено на веб-сторінці комісії, а депутатам його надіслали тільки у другій половині дня напередодні.
«Як з’ясувалося, у такої втаємниченості та поспіху таки були причини, – зазначає Олександр Пліва. – Розроблений, як свідчать деякі архаїчні формулювання, за участі чиновників з більш ніж п’ятирічним досвідом роботи у цій сфері, документ не містить формулювань, які б дозволяли новому робочому органу у сфері реклами самостійно укладати договори на тимчасове користування місцями для розміщення зовнішньої реклами, що належать територіальній громаді міста».
Попри пряму вимогу законодавства про зарахування такої плати до відповідного бюджету, переукладання договорів з розповсюджувачами реклами досі не почалося, а гроші надходять на рахунок комунального підприємства.
З огляду на те, що профільна постійна комісія відклала розгляд положення (а до порядку денного засідань двох інших комісій його ще не включено), Олександр Пліва пропонує всім не байдужим через депутатів внести свої пропозиції до проекту розпорядження.
«Адже управління такою важливою складовою візуального простору столиці, яка ще й додає чимало грошей у міську скарбницю, має бути не таємним, а максимально публічним», – додав експерт.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті