Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Нові магістральні маршрути з’єднають Лівий і Правий береги міста, Виноградар і Поділ, Голосієво і Поділ, Троєщину і Лісовий масив, Оболонь із залізничним вокзалом.

f_21171014351446026635

У жовтні Київ переходить до реалізації другого етапу оновлення мережі маршрутів громадського транспорту – впровадження сценарію «В», розробленого за рекомендаціями експертів Світового Банку.

«Ми впроваджуємо транспортну модель, на яку покладено створити комфортні умови для пасажирів громадського транспорту. Незабаром буде оголошено конкурс на обслуговування 112 маршрутів», – зазначив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак. Зокрема, деякі маршрутні таксі, що дублюють муніципальний транспорт, будуть скорочені, кількість маршрутів «Київпастрансу» збільшиться, а також збільшиться кількість рухомого складу за рахунок купівлі нових машин. Також буде проведений конкурс серед операторів маршруток, за результатами якого бізнес перевезень отримає маршрути у користування на п’ять років.

У КМДА стверджують, що серед нових маршрутів громадського транспорту буде 5 нічних маршрутів, 1 тролейбусний маршрут та 5 автобусних маршрутів (№ 118, 119, 500, 501 та 502), які відповідно до розробок компанії ITP та Світового Банку вдосконалять транспортну модель міста та забезпечать ефективне сполучення між районами. Раніше було підписано накази про створення трьох нічних маршрутів у столиці, але конкурс серед перевізників на них так і не був проведений з квітня.

«Ми націлені на впровадження нових магістральних маршрутів у Києві. Завдяки ним ми зможемо ефективно поєднати різні мікрорайони міста, Лівий та Правий береги. Також це дозволять зменшити кількість пересадок пасажирів у громадському транспорті і скоротити час у дорозі до 45 хвилин», – зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель.

Рух транспорту за новими автобусними маршрутами буде організовано наступним чином:

№ 118 (станція метро «Чернігівська» – Дарницька площа – бульвар Лесі Українки – проспект Перемоги – станція метро «Політехнічний інститут»)

Повний маршрут: ст. м. «Чернігівська» – вул. Хоткевича – просп. Ю. Гагаріна – Дарницька площа – просп. Возз’єднання – міст ім. Патона – б-р Дружби Народів – б-р Лесі Українки – вул. Басейна – Бессарабська площа – б-р Т. Шевченка – площа Перемоги – просп. Перемоги – Повітрофлотський шляхопровід – вул. Борщагівська – пров. Політехнічний (у зворотному напрямку: просп. Перемоги – площа Перемоги) – ст. м. «Політехнічний інститут»;

№ 119 (вулиця Ю. Смолича – проспект Валерія Лобановського – проспект Повітрофлотський – вулиця Глибочицька – Контрактова площа)

Повний маршрут: вул. Ю. Смолича (від вул. Маршала Якубовського) – вул. Академіка Вільямса – вул. Михайла Максимовича – пров. Охтирський – вул. Кайсарова – просп. Валерія Лобановського – Севастопольська площа – просп. Повітрофлотський – вул. В. Чорновола – Глибочицький проїзд – вул. Глибочицька – вул. Верхній Вал (у зворотному напрямку: вул. Нижній Вал) – вул. Костянтинівська – Контрактова площа (в зворотному напрямку: вул. Межигірська – вул. Нижній Вал і далі за схемою);

№ 500 (вул. Північна – проспект Степана Бандери – вулиця Кирилівська – вулиця Мельникова – проспект Перемоги – залізничний вокзал «Центральний»)

Повний маршрут: вул. Північна – просп. Героїв Сталінграда – вул. Героїв Дніпра – Оболонський просп. (у зворотному напрямку: заїзд на ст. м. «Петрівка») – просп. С. Бандери – вул. О. Теліги – вул. Копилівська – вул. Петропавлівська (у зворотному напрямку: вул. Кирилівська – просп. С. Бандери) – вул. Кирилівська – Подільський узвіз – вул. Овруцька – вул. Герцена – вул. Мельникова – вул. Січових Стрільців – вул. В’ячеслава Чорновола – Повітрофлотський шляхопровід – просп. Перемоги – площа Перемоги – вул. Старовокзальна – вул. Жилянська (у зворотному напрямку: вул. Саксаганського) – вул. С. Петлюри – залізничний вокзал «Центральний»;

№ 501 (вул. Милославська – вулиця О. Бальзака – бульвар Перова – вул. Шолом Алейхема – станція метро «Лісова»)
Повний маршрут: вул. Милославська (від вул. Лисківської) – вул. Радунська – вул. Будищанська – вул. О. Бальзака (непарна сторона) – вул. М. Цвєтаєвої (шляхопровід) – вул. О. Бальзака (парна сторона) – вул. Каштанова – просп. В. Маяковського – б-р Перова – вул. Сулеймана Стальського (у зворотному напрямку: вул. Сулеймана Стальського – вул. Курнатовського – вул. Івана Микитенка) – вул. Братиславська – вул. Шолом-Алейхема – Волгоградська площа – вул. Шолом-Алейхема – вул. Маршала Жукова – вул. Кіото – ст. м. «Лісова»;

№ 502 (проспект Г. Гонгадзе – проспект Правди – вул. Автозаводська – вулиця Костянтинівська – Контрактова площа)

Повний маршрут: просп. Г. Гонгадзе (від просп. Правди) – просп. Свободи – просп. Правди – вул. Ярослава Івашкевича – вул. Автозаводська – вул. Семена Скляренка – просп. С. Бандери – вул. Новокостянтинівська – вул. Костянтинівська (у зворотному напрямку: вул. Межигірська – вул. Щекавицька – вул. Костянтинівська) – Контрактова площа.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button