Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24979 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Федеральна рада Німеччини проголосувала за те, аби заборонити використання автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до 2030 року. Резолюція, яку підтримали основні політичні сили Німеччини, не має обов’язкової сили, але вона яскраво демонструє тренд у Європі з регулювання шкідливих викидів в атмосферу, повідомляє  Ars Technica.

12077482865_dfcc9a5432_z

Фото: flickr-user Lauren

Як відомо, Німеччина виробляє більше автомобілів, ніж будь-яка інша країна у Європі, і є третьою у світі за цим показником. При цьому прийнята резолюція закликає Європейську комісію «оцінити вплив недавніх практик податків і внесків членів співдружності на їх ефективність в просуванні мобільності з нульовим рівнем викидів». Це стосується більш низьких податків на дизпаливо, які діють в Європі.

У самому документі озвучено декілька моментів. Оскільки до 2050 року неможливо привести всю індустрію і сільське господарство до нульового рівня викидів, то ЄС повинен до цього часу досягти мобільності без викидів. Це повинно відбуватися разом із зусиллями щодо зменшення шумового забруднення. Одним з пунктів є застосування нових податкових і фінансових стимулів щодо усіх щойно зареєстрованих автівок з нульовим рівнем викидів в атмосферу до 2030 року.

Для досягнення призначеної мети повинна використовуватися грамотна податкова стратегія та фінансові стимули, а роботу по зведенню викидів до нуля також важливо проводити щодо залізниць і кораблів.

Цікавим фактом є те, що німецька земля Нижня Саксонія, представники якої підтримали резолюцію, є акціонером концерну Volkswagen.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button