Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Про це заявив заступник Міністра інфраструктури України Дмитро Роменський.

Фото: dyvys.info
За його словами, впровадження електронного квитка несе за собою безліч позитивних змін. Серед яких кращий контроль транспортних потоків, зручність для громадян та ефективний механізм контролю за надходженням коштів до місцевих бюджетів.
Згідно з поданим законопроектом, для кожного міста України, буде розроблений свій єдиний квиток. Він об’єднає всі види транспорту в одну систему. Для зчитування інформації з електронних квитків будуть встановлені спеціальні валідатори – аналоги турнікетів в метрополітені. Таке обладнання може бути встановлено як на зупинках міського транспорту, так і в самому транспорті.
Система єдиних електронних квитків майже десять років успішно функціонує в багатьох країнах. У Східній Європі після впровадження системи були ліквідовані випадки, коли виручка йде не в касу в діапазоні 10-20%. В Україні на трамвайно-тролейбусних маршрутах очікуються надходження до 30%. А маршрутні таксі покажуть і всі 40%.
Крім оплати проїзду, до картки можна «прив’язати» електронні послуги: субсидії, пільги.
Планується, що пошуком фінансування впровадження такої системи займуться місцеві адімінстрації. У містах вже підрахували: Львову на обладнання всього транспорту системою зчитування проїзних карток і створення сервісного центру знадобиться близько десяти мільйонів євро, Вінниці – не менше восьми мільйонів євро, Дніпру – не менше дванадцяти мільйонів євро.
Якщо законопроект ухвалять цього року, то повністю перейти на електронну систему оплати проїзду українські міста зможуть до 2018 року. Нагадаємо, раніше ми писали про те, як Таллінну вдалося заробити 20 мільйонів євро на безкоштовному громадському транспорті.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті