Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23466 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Міська влада розробила новий план зі створення “суперблоків” – зон вільних від автомобілів, повідомляє Motherboard.

0

Фото: Alamy

Як пишуть у статті, Барселона є одним з найбільш гучних міст Європи. Більше 60% її жителів страждають від шуму, а рівень забруднення повітря значно перевищує встановлені норми.

Для вирішення цієї проблеми, влада почала впроваджувати нову технологію міського простору, мета якої покращити екологічну ситуацію, зробити життя місцевих жителів більш зручним та зменшити використання автомобілів на 21% протягом наступних двох років.

Реалізація проекту вже почалася в центральних районах міста, спроектованих інженером Ідельфонсо Серда в середині XIX століття за принципом бджолиних сот.

Один «суперблок» об”єднує 9 кварталів і буде наче окремим районом, куди обмежать в’їзд громадського та приватного транспорту, за винятком велосипедів і міських служб.

00

Фото: BCNecologia

Із появою «суперблоків» зміняться дорожні знаки і розмітки, середній час очікування транспорту скоротиться з 14 до 5 хвилин, а їздити по місту на будь-яку відстань в 95% випадків можна буде без пересадок.

Крім того, місто отримає 300 кілометрів нових велодоріжок, повідомляє ініціатор проекту Сальвадор Руеда.

Відмітимо, що ідея створення суперблоків не нова. У 1993 році в Барселоні з”явився перший суперблок, а в 2005 до нього приєднався ще один. Проте впровадження ідеї завадила політика міської влади.

У вересні перший «суперблок» почали тестувати в індустріальному районі Poble Nou, це пілотний проект розділив мешканців. Частині не вистачає тепер місць для паркування автівок, а це, в свою чергу впливає і на торгівлю, кажуть вони. Також незручно, що перенесли автобусні зупинки і не до кінця зрозуміло, як тепер мають рухатись автомобілі за новою схемою. Інша частина мешканців каже про зниження рівня забруднення, покращення якості життя і ремонт тротуарів та створення велодоріжок. Від автівок звільнилось зайвих 8000 квадратних метрів площі у цьому районі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button