Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 55 днів. За цей час ми опублікували 27117 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Влада Берліна збирається до 2019 року звільнити центральну міську вулицю Унтер-ден-Лінден від автомобільного руху.
Пересуватися вулицею зможуть тільки автобуси, таксі, мотоцикли та пішоходи. Тут відбудеться масштабний благоустрій: висадять дерева та прокладуть велодоріжки, повідомляє Citylab.

Фото: Boris Hermel
Дана стратегія влади пов’язана із запуском в 2009 році лінії метро U55, по якій будуть їздити ретро-потяги 1950-х років. Зараз ця гілка, на якій діють лише три станції: «Центральний вокзал», «Бундестаг» і «Бранденбурзькі ворота», – відрізана від решти мережі метрополітену U-bahn. До 2020 року її планують з’єднати з гілкою U5.
На даний момент, під Унтер-ден-Лінден ведуться будівельні роботи, які привели до закриття смуги вище і нижче бульвару і до падіння трафіку з 30 до 8 тисяч автомобілів в день.
Крім прихильників змін, які сподіваються, що головна вулиця Берліна стане більш привабливою, є також і противники такої ідеї. Вони вважають, що проект недопрацьований, оскільки вулицею пересуваються не тільки туристи, а й місцеві жителі. Коли бульвар закриють для автомобілів, альтернативні дороги можуть не впоратися із великим потоком машин.
Нагадаємо, у Барселоні тестують «суперквартали» без автомобілів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті