Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 133 днів. За цей час ми опублікували 25072 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Влада Берліна збирається до 2019 року звільнити центральну міську вулицю Унтер-ден-Лінден від автомобільного руху.
Пересуватися вулицею зможуть тільки автобуси, таксі, мотоцикли та пішоходи. Тут відбудеться масштабний благоустрій: висадять дерева та прокладуть велодоріжки, повідомляє Citylab.
Дана стратегія влади пов’язана із запуском в 2009 році лінії метро U55, по якій будуть їздити ретро-потяги 1950-х років. Зараз ця гілка, на якій діють лише три станції: «Центральний вокзал», «Бундестаг» і «Бранденбурзькі ворота», – відрізана від решти мережі метрополітену U-bahn. До 2020 року її планують з’єднати з гілкою U5.
На даний момент, під Унтер-ден-Лінден ведуться будівельні роботи, які привели до закриття смуги вище і нижче бульвару і до падіння трафіку з 30 до 8 тисяч автомобілів в день.
Крім прихильників змін, які сподіваються, що головна вулиця Берліна стане більш привабливою, є також і противники такої ідеї. Вони вважають, що проект недопрацьований, оскільки вулицею пересуваються не тільки туристи, а й місцеві жителі. Коли бульвар закриють для автомобілів, альтернативні дороги можуть не впоратися із великим потоком машин.
Нагадаємо, у Барселоні тестують «суперквартали» без автомобілів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті