Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У четвер, 8 грудня, у Києві відкрили новий автовокзал на Кільцевій дорозі. Нова станція є частиною плану КМДА з поліпшення транспортної ситуації у місті.

Автостанція «Теремки» була побудована за кошти компанії KAN Development (власник Ігор Ніконов) в якості сплати пайової участі мікрорайону Respublika. Вартість вокзалу склала близько 40 млн грн. Але згідно з рішенням Київради, будівлю залишили у приватній власності, відповідно місто мало отримати, за словами Директора департаменту транспорту КМДА Сергія Майзеля, 57 мільйонів гривень, а оператором автовокзалу стала приватна компанія.

На станції мають запрацювати 20 платформ для прибуття та відправлення. Їхня пропускна спроможність становитиме 8 500 пасажирів, або 213 рейсів на добу. У будівлі працюватиме WOG cafe, термінал для перевезення вантажу, кімната очікування, каси, тощо.

При цьому, сама будівля автовокзалу знаходиться приблизно на відстані кілометру від найближчої станції метро «Теремки», тобто пішки туди можна дістатись за 15-20 хвилин. Є ще варіант скористатись автобусами та маршрутками від станції метро «Виставковий центр», або безкоштовним автобусом від «Теремків», що має ходити кожні 15 хвилин. В будь-якому разі пасажири стикатимуться з незручностями у вигляді зайвої пересадки чи досить тривалої прогулянки пішки.

Протягом наступних двох років у КМДА хочуть закрити дві та відкрити чотири нових автостанції на в’їзді у місто, щоб зменшити кількість транспорту на дорогах столиці.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button