Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 315 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У результаті голосування, яке було проведено Хмельницькою ОДА, жителі області обрали новий логотип та слоган області.  Із чотирьох варіантів найбільше голосів зібрала «Вишиванка», а слоганом став «Перехрестя стихій та історій».

Фото: ye.ua

Як зазначається, саме образ вишиванки містить в собі історичне минуле Поділля. Новий логотип будуть розміщати на сувенірній продукції, туристичних об`єктах, дорожних знаках та вулицях міст і селищ області, тощо. Розробником логотипу стало «Бюро Маркетингових Технологій».

Також готується бренд-бук та інвестиційний паспорт області, який буде зроблений відповідно до бренду області. Очікується, що дані роботи роботи завершать до весни і вони будуть прямо впливати на інвестиційну привабливість області.

Нагадаємо, раніше новий логотип отримали Суми.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button